16 paź 2017

Mechanizm uczuć... powraca!

No, kochani, stwierdziłam, że jak już piszę, to niech piszę, bo ten urlop to żaden urlop xD Po prostu
raz nie będę miała weny i nie będę nic pisać, a raz będę miała, to będę publikować ._. Koniec kropka.

Jedna z moich czytelniczek proponowała gdzieś kiedyś w komentarzu, żebym, jak skończę jedno opowiadanie, to je opublikowała. Powiedziałam wówczas, że nie da rady, bo zwykle piszę naprzemiennie, raz to raz to (takie mam ochotki xD), no ale koniec końców dobra tam, niech wyjdzie na zdanie czytelniczki! Miała rację, kimkolwiek była (no nie pamiętam nicka :c).

W każdym razie "Mechanizm uczuć" będzie się pojawiał jakoś co tydzień, czasem dwa razy w tygodniu - zobaczę jak będę miała wolne. Już go mam napisanego, no ale nie dam Wam za jednym zamachem, bo... bo nie xD

I teraz informacja najważniejsza - "Mechanizm uczuć" zakończy się na trzydziestu dziewięciu rozdziałach.

To tyle, zapraszam do czytania (o ile coś pamiętacie z poprzednich rozdziałów xD)



Mechanizm Uczuć
Rozdział trzydziesty czwarty

3 komentarze:

  1. A kiedy wróci Anarchia? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją skończę to dam znać i zacznę publikować c:

      Usuń
  2. O kurde... Wiedziałam 😂
    Yuuki się złamała xdd💞

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń