3 lip 2014

Bezczelne reklamy ~

Po raz pierwszy, a w innej sprawie również po raz kolejny, pozwolę sobie zareklamować kilka fanpejdżów, które polecam osobiście xD

Dla fanów anime Kuroko no Basket oraz Haikyuu, zachęcam do odwiedzenia mojego fp

This is Japanese Lunch Time Rush

Dla osób lubiących moją skromną twórczość zapraszam do polubienia mojego osobistego fp ( wiem, że to niegrzeczne xD )

Twórczość Yuuki

Oraz wszystkich tych, którzy widzieli boskiego Maedę z "Błękitu Nieba", którego narysowała moja przyjaciółka, zachęcam do polubienia jej fp, pełnego cudownych rysunków:

Acid Drops



Aby umilić Wam widok tego bezczelnego posta pełnego bezczelnych reklam, wstawiam rysunek Acid Drops!


Oto ja, skromna Yuuki i Kozume Kenma z "Haikyuu!!" - Rysunek narysowany przez Weronikę specjalnie dla mnie ;_;



2 komentarze:

  1. Rysunek jest cudowny *.* Kenma z uszkami, asdfghjkl *.* CUDOWNE!
    Zdecydowanie będę wchodzić i na fp Twojej przyjaciółki oraz na Twoje ^^ Polubiłabym, gdybym tylko miała facebooka ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle, to mój najkrótszy komentarz, wow O.o

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń