20 lip 2014

Na stos z tą Yuuki! ( ◣言◢)

Wybaczcie, kochani, ale w tym poście nie będzie żadnych linków do nowych opowiadań ;_;
Ale to nie tak, że się opierdzielam, o nie!
Właśnie skończyłam pracę i mam tydzień wolnego, ale cały czas wiernie stukam w klawiaturę mojego laptopa - po szczegóły zapraszam na mojego drugiego BLOGA, w którym zamieściłam iście pogrzebowy post na temat moich obecnych zajęć.

Jednakże! Nie napisałam w nim istotnych faktów na temat opowiadań, które pojawią się na tym blogu, a pojawi się między innymi trzeci rozdział "Shingeki no Mindfuck" ( nad którym ciężko pracuję ;_; ). Myślę również intensywnie nad tym, by zadowolić Was jakimś opowiadankiem, tym razem paringiem z Aomisiem - może AoKaga, albo AoKise, albo AoKuro?

Także, mam nadzieję, że zrozumiecie moją smutną, wzruszającą sytuację i nie posłuchacie Aomisia, który twierdzi, że należy mnie spalić na stosie, bo zapominam o moich czytelnikach ;_;
W dodatku narzeka, że ostatnio mało o nim piszę...;_;

Także, przepraszam Was serdecznie i obiecuję Wam poprawę i przysięgam, że wkrótce na pewno pojawi się coś nowego!

~ Wasza ( przywiązana już do stosu ) Yuuki ~

2 komentarze:

  1. Oh! Oh! To ja pomogę! Napisz AoKaga <3 O tak! AoKaga! *.* I...i nie giń na stosie! Tak nie można >____< To...to ja zaczekam na opowiadanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czekam! Zawsze czytam twoje opowiadania jak mi źle i gdy wszystko jest do dupy. Szczególnie świetnie działają wtedy opowiadania KagaKuro <3 czekam na kolejne. I odwiążcie ją od stosu! Ona nie może spłonąć! SPRZECIW!

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń