14 lip 2014

Odbiegając od tematu...


Postanowiłam udostępnić Wam kilka zdjęć rysunków, które dostałam od Weroniki ( Acid Drops ). Ogółem dostałam od niej jakieś 50 rysunków, ale wybrałam tylko kilka, niektóre nawiązują do moich opowiadań xD
Z góry przepraszam za jakość niektórych zdjęć, ale już mi się nie chciało ich zdejmować ze ściany ( tak, są w koszulkach i robią za tapetę xD ).
Zapraszam do cieszenia oka tymi ślicznościami ♥

1. Art narysowany do mojej bajki "Happy Endo".





























2. Jeden z pierwszych rysunków w kolorze, Kise ♥



 3. Pierwszy Shin-chan od niej ^^



 4. MidoTaka Matryoshka Dance ♥



 Obejrzyjcie to koniecznie! Matryoshka Dance Kuroko no Basket



5. Pierwszy Kagamiś, jakiego dostałam <3 Cudowny, piękny i...nagi ;_;
 



6. Akashi i jego cudowne oblicze ♥ Mam go tuż przy łóżku, więc jak się budzę, od razu widzę jego twarz *-*
 




7. Także dla Kasamatsu znalazło się miejsce ♥ Wisi na mojej ścianie xD
 



 8. Piękny Murasakibara ♥




9. Rodzinny portret w stylu Tima Burtona! xD Na rysunku, wraz z Kagamim i Aomine jestem ja, a z Midorimą i Takao Weronika. Kotek na głowach Shin-chana i Kazu-chana to Bunia, należy do Weroniki, z kolei piesek przy nodze Aomine to moja Satinka ^^




10. Kuroko Tetsuya i jego wielkie gały :3 Tu akurat skan, znalazłam go na kompie xD






11. COŚ CZEGO NIC NIE POBIJE I CO KOCHAM PONAD ŻYCIE - AKASHI Z BATEM ♥♥♥




12. I na koniec Jeff the Killer w wykonaniu Murasakibary xD - Murasakibara the Killer!




Jeff the Killer    - wersja Yaoi



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń