11 lip 2014

Gwałty, wszędzie gwałty! MidoTaka & AoKise w jednym, przyprawione KagaKuro!

Oto kolejna MidoTaka, napisana właściwie już jakiś czas temu, ale zdecydowałam się ją udostępnić xD
Na początek krótko o tytule: "Yuume". Taki tytuł z dwóch powodów:
1. "Yuume" to po japońsku "sen" ( również "marzenie", ale my na śnie się skupiamy xD ), a w opowiadaniu bardzo ważną rolę pełnią sny.
2. Opowiadanie to jest na podstawie snu mojej przyjaciółki xD Powiedziała, że fajne byłoby takie opowiadanie, więc jej zrobiłam niespodziankę no i napisałam xD

+ dodałam też tam samą Weronikę - Nika, rzecz jasna - siostra Midorimy, bo ona bardzo go lubi, wiecie...xD

A teraz o fabule opowiadania!

Otóż od pewnego czasu Takao miewa BARDZO erotyczne sny o sobie i Midorimie w różnych intymnych sytuacjach. Biedak stara się ignorować swoje pożądanie ale w końcu ulega presji i...gwałci biednego Shin-chana ! Jak się można spodziewać, Shin-chanowi się to za bardzo nie spodobało, a Takao zależy na ich przyjaźni, więc prosi o pomoc Kise.
Jak potoczą się ich losy? ( Kiepsko będzie ) Czy ktoś jeszcze zostanie zgwałcony? ( Tak ). Czy Midorima wybaczy Takao i czy znów będą mogli wrócić do poprzednich relacji?! (...tego już Wam nie powiem xD )

Spokojnie, spokojnie, opowiadanie jest BARDZO humorystyczne xD


Zapraszam, kochani, do czytania <3


Yuume

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń