3 lip 2014

AoKise nadchodzi!

Ohh, jak ja dawno nie pisałam AoKise! ;_;
Ostatnio chyba na Walentynki...
No nic! Dzisiaj to nadrobiłam i napisałam dosyć długie, bo 6-stronicowe ( licząc WORDem xD ) opowiadanie AoKise ^^

Aomine oblał test z historii Japonii, więc Kise postanowił pomóc mu się uczyć...ale JAK się uczyli? No cóż...tego się dowiedzą tylko Ci, którzy przeczytają ... :3


Piekło


W kolejce AkaKuro! Mam pomysł, ale nie wiem, czy zdążę dziś, a przez najbliższy tydzień będę pisała bardzo mało, lub wcale, bo mam pracę :c Będę się starała pisać przed wyjściem, ale kto wie, jak to z tą weną będzie ;_;
Uprzedzam więc, że zarówno na Shingeki no Kyojin MindFuck oraz Błękit Nieba będziecie musieli poczekać ^^"
To samo co do pojedynczych opowiadań, ale takowych w sumie zbytnio nie zapowiadam, więc...mniejsza xD

Zapraszam do czytania! ^^

~ Yuuki :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń