19 wrz 2015

Jean Marco i konkurs~

Dzień dobry, kochani!

Na początek chciałabym Was przeprosić - wiem, że Jean x Marco miało się pojawić wczoraj, ale siedziałam w pracy od 8 do 20, wróciłam późno i praktycznie od razu poszłam spać, w ogóle nie myśląc o niczym innym niż o łóżku xD

Opowiadanko publikuję więc dzisiaj, mam nadzieję, że się spodoba :3

Jean x Marco
Demon

Jeśli chodzi o konkurs...

W komentarzach zadeklarowało się 10 osób + kilka napisało, że "może" weźmie udział. Prac dostałam 8...

Wiecie, co to oznacza?
Że konkurs zostaje odwołany.
Przynajmniej powinien, bo obiecałam, że odwołam choćby doszło 9 i pół. No ale dobra, ten ostatni raz, z miłości do moich czytelniczek, zostawiam konkurs aktywny i wkrótce biorę się za czytanie. Tak, OSTATNI raz :c Więcej konkursów nie organizuję, chyba, że będę miała 300 obserwatorów xD A do tego jeszcze trochę daleko xD

Bardzo dziękuję za wszystkie nadesłane prace, oraz za ponad dwieście sześćdziesiąt wyświetleń na blogu : D

~ Yuuki

2 komentarze:

  1. Pff, zawiodłyście mnie, czytelniczki tego bloga. Obyście trafiły do piekła ;-;
    ja bym takie coś napisała w dwa dni *wydęła policzki i spojrzała na ekran morderczym wzrokiem* no dobra, trzy.
    Ps. Marco x Jean, myślałam, że tylko ja to lubię *o*
    chyba się wezmę za to jeszcze dzisiaj wieczorem
    a, zapomniałam o zadaniach z matmy na pięć stron w książce
    to chyba jutro

    OdpowiedzUsuń
  2. O bosze Yuki ;(
    Przepraszam *chcę się skłonić, ale się powstrzymuje no bo co pomyślałby Akashi? Klękać przed kimś?* *szept* zostanę przy przepraszaniu ;-;
    Bez sensu będzie Ci się rozpisywać jaka ja to poszkodowana, a bo to 5 kartkówek w tygodniu, a to matma to dzieło samego szatanka, a to pracy na angielski jeszcze nie zrobiłam (mam przejebane...) a to to, a to jeszcze to.
    Zawaliłam.
    Na całej linii zawaliłam i wiem to. Narobiłam Ci nadziei na to, że wyślę Ci pracę a jej nie wysłałam...
    Mam nadzieję, że przymkniesz oko na moje chuowe zachowanie :( Naprawdę jest mi bardzo źle...
    Chciałam ruszyć tą ,,prace'' ale po prostu... Nie miałam weny. Tak! Zawalę na wenę bo prawda jest taka, że jakby Pani gejowskiej Weny odwiedziła mnie jeden raz a solidnie to byłoby 9 prac a nie 8...
    Po prostu Wen mnie olał, ja olałam jego i wolałam grać w yandere symulator.
    Nie pozostaje mi nic innego jak nadzieja, że mi wybaczysz.
    Pozdrawiam i lecę czytać BT póki mam czas xd
    <3

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń