27 wrz 2015

Życie, życie jest jak ciernie

Witajcie, kochani! ♥

Na początek znów Was przepraszam za opóźnienia. Niestety obecnie mam czas pisać tylko w weekendy, a teraz na dodatek jestem chora i kiepsko mi się myśli -.-

Cieszę się, że z powodu ciszy na blogu ujawniło się parę czytelniczek, upominając o "Ciernie". Spokojnie, dziewczyny, niczego nie zawieszam i niczego nie porzucam, po prostu opowiadania będą miały obsuwę przez to, że mogę pisać tylko dwa dni w tygodniu, to wszystko.


Jeśli chodzi o komentarze, czytam je wszystkie, ale nie mam czasu odpisać :c Jeśli jednak macie do mnie jakieś pytania, to teraz możecie je zadać w zakładce Pytania, tak będzie mi po prostu wygodniej, żeby udzielić ewentualnie szybkiej odpowiedzi :3

A teraz zapraszam do czytania czternastego rozdziału "Cierni", sama zaś postaram się wziąć za BT :3

Miłego czytanka! :3


Ciernie
Rozdział Czternasty

1 komentarz:

  1. Zdroooowia Yuukiś ♥. Ja też jestem chora, złapałam jakieś przeziębienie i ćpam Rutinoskorbin XD. *łap Gripex* Kuruj się Yuu-chan bo przyjdę tam do ciebie albo naślę Midorimę-psycho doktorka -u-.

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń