28 wrz 2015

Bezsenność Yuuki :')

Yuuki zapitala ile wlezie xDD
Rozdział piętnasty "Bezsenności Tokio" miałam właściwie napisany już wczoraj, ale wstrzymałam się z publikacją, żeby zmienić dzisiaj jego zakończenie.

Znowu wkradł mi się do fabuły wątek, którego nie planowałam... xD Ale nie będę go przesadnie rozwijać, nadal zostaję przy stwierdzeniu, że BT zakończy się na ok 20-25 rozdziałach :)

Udało mi się dzisiaj wrócić z pracy wcześniej i wzięłam się za opowiadania konkursowe - mam ich przeczytane dopiero trzy, ale już biorę się za czwartą. Mam nadzieję, że uda mi się ogłosić wyniki 1 października ^^

Tymczasem zapraszam do czytania! (Tak, wiem, to jest zaległy rozdział, jeszcze mnie czeka napisanie szesnastego, który powinien zostać dziś opublikowany xD Ale wiem, że czekacie cierpliwie i nie przestajecie we mnie wierzyć i mnie kochać ♥ Przesyłam Wam buziaczka jak Riko na gifku).


Bezsenność Tokio
Rozdział piętnasty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń