13 wrz 2015

Nadrabiamy zaległości!


Dzień dobry, kluski! Jak tam w szkole? Mam nadzieję, że żadna z moich czytelniczek nie kaputła mi przez nawał nauki ;_; Bo porozsadzam Wam te szkoły! >_<

Przejdźmy jednak do rzeczy dotyczącej opowiadanek - czyli do moich nędznych zaległości w postaci dwunastego rozdziału "Cierni" i trzynastego rozdziału "Bezsenności Tokio". Ten drugi udostępniam Wam właśnie dziś, w tym momencie, z kolei czternasty rozdział póki co jest napisany w połowie, ale postaram się go jutro wrzucić :) Co do "Cierni" nie jestem pewna kiedy będę mogła je napisać, bo od jutra idę do pracy -.- Trza harować na życie, bo jak się za męża ma takiego żarłoczka... ;_;

Nie, wcale nie narzekam ♥

Oznajmiam również, iż "Bezsenność Tokio" zakończę na około 20-25 rozdziałach :3 Potem zajmę się skończeniem "Cierni", oraz KnY, a potem W KOŃCU wrócę do Mody na Uke i w między czasie postaram się pisać shoty. Wkrótce wrzucę też jedno z zamówień - Jean x Marco.

Myślę, że jakoś damy radę : D

Przypominam o konkursie! Kto o nim nie wie, ma jeszcze tydzień czasu na napisanie xD Póki co dostałam jedną pracę :3

A teraz kończę zawracać Wam gitarę i zapraszam do czytania!


Bezsenność Tokio
Rozdział Trzynasty [pechowe cholerstwo]

3 komentarze:

  1. Jeszcze nie zdechłam od szkoły wręcz przeciwnie-lecę do niej jak na skrzydłach a najbardziej na kochane lekcje polskiego ^^. Ale co ja ci będę zawracać gitarę. Idę nadrabiać zaległości ^ω^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohoho, nasza Yuukiś leca do pracy! *^* Ludzie z pracą są potencjalnie bardziej atrakcyjni, także wiesz, uważaj x"D Powodzenia taaaam ♥

    I bardzo dziękuję za BT, kocham to cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaputała. W piątek suknie mi siedem sprawdzianów od 1 września ;n;
    Spodziewaj się dziś moich wnętrzności w holu Cierni. A jak dziś umrę to może jutro...

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń