7 mar 2016

Na Dzień Kobiet!

Wiem, że miałam wrzucić o północy, ale dziś wyjątkowo jestem zmęczona (muszę skończyć z siedzeniem do późna, to mi chyba mózg zjada xD)

Kochane moje! Z okazji Dnia Kobiet życzę Wam wszystkiego najlepszego *3* Oby Wasze bishe - czy to realne czy anime'owe - dobrze o Was zadbały xD

Z okazji naszego święta prezentuję Wam drugą ( i zarazem już ostatnią) część "Szklanego Serca". Teraz, jak tak już poddałam to korekcie, to przestało mi się podobać, ale mam nadzieję, że Wy będziecie mieć inne zdanie xD

Zapraszam do czytania i czekam z niecierpliwością na komentarze! ^^ ♥


Szklane Serce 2

________________________
P.S ---> Specjalnie ze względu na "Szklane Serce" w rubryce SHOTY, w zakładce KUROKO NO BASKET zrobiłam nową zakładeczkę "Mieszane", w razie gdyby pojawiły się kolejne opowiadania z mieszanymi pairingami c:

2 komentarze:

  1. Chyba raczej "kochane moje". No, chyba że do kobiet wliczasz też gejów xd

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń