13 mar 2016

Ponadprogramowo!

Dzień doberek, kochani! ♥ \\(*^*)//

♥Dla tych, którzy zastanawiali się w ostatnim czasie "Co z tymi shotami z Bleacha, co to Yuuki chciała pisać", mam odpowiedź! ♥

Otóż, będę je wrzucać zupełnie niezapowiedzianie - jak kartkówki! ♥ Jak tylko jakiś shotcik napiszę, to od razu go wrzucę ♥ Póki co gdzieś tam na kompie jestem w trakcie pisania Renji x Byakuya, może w końcu to kiedyś skończę ♥

Ohohoho! Na pewno teraz zastanawiacie się "Ja pitole! O co chodzi z tymi serduszkami?! Co tej Yuuki znowu odwaliło, co ona znowu chleje?!"♥

Jedna odpowiedź - HANATAROU.

DOBRA, KONIEC TYCH WYGŁUPÓW XD

Kochani moi, czytam sobie Bleacha, czytam, czytam i oto wrócił mój szał na postać Hanatarou Yamady, tego słodziaka totalnego, którego kocham niezmiernie xD No i ponieważ nagle wpadł mi do głowy pewien mały pomysł, postanowiłam przelać moją miłość do niego do... Worda xD



Czyli do shota! xD Krótka miniaturka, zupełnie bez sensu i bez fabuły i w ogóle bez wszystkiego - po prostu łąka usiana kwiatkami i Czytelnik oraz Hanatarou, biegnący ku sobie z naprzeciwka w zwolnionym tempie, emanując aurą serduszek xDDD

Kto kocha Hantarou? :')


Czytelnik x Hanatarou
Włamanie

3 komentarze:

  1. Ja, ja kocham też ~! *łapki w górę*
    Ale powiedziałam, ja kocham wszystkich... xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A paring Hichigo x Ichigo również się pojawi ? (Najlepszy paring ♡)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń