25 lut 2017

Krótka przerwa od yaoi...

Witka, kochani! c:

Tak jak podpowiedziałam Wam w czwartek bodajże (chociaż chyba nikt nie zwrócił na to uwagi :') ), dzisiaj poznacie Hayamę znacznie głębiej niż w innych moich opowiadaniach ( ͡° ͜ʖ ͡°).

A tak dokładniej, to on pozna... Czytelniczkę  ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Tak. Przychodzę dzisiaj do Was z "Czytelnik x Hayama" - pierwsze moje hentai z tym wesołym, energicznym chłopakiem. Nie przepadam za nim jakoś szczególnie, no ale to już mniejsza o to, stwierdziłam po prostu, że chcę go mieć w swojej blogowej kolekcji "Czytelnik x Postać" xD

Przy okazji mała informacja - jeszcze dzisiaj albo jutro postaram się wrzucić dla Was re-write "Świątecznego Cudu". Po pierwsze dlatego, że stara wersja jest TRAGICZNA i wszystko ładnie, pięknie zmieniam, a po drugie i ważniejsze - w przyszłym tygodniu dostaniecie ode mnie drugą część, więc fajnie by było, gdybyście zechcieli przeczytać pierwszą, a warto będzie, bo, tak jak mówię, pozmieniałam to i owo xD

To tyle trajkotania, jeśli chodzi o ogłoszenia. Teraz zapraszam na małą lekturę i widzimy się, mam nadzieję, później albo jutro, a jeśli nie to w poniedziałek, a jeśli nie, to już na pewno we wtorek z "Anarchią" xD

Miłego czytania!


Czytelnik x Hayama
Włamanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń