7 lut 2017

Tym razem KiKuro c:

Wiem, że dramatów u mnie można znaleźć bardzo niewiele, ale jakoś mnie tak naszło na jakiś taki
dramacik właśnie dla odmiany. Możecie to uznać za kolejne zaskakujące zwroty akcji ze strony Yuuki xD

Shotcik ma jak najbardziej przesłanie i jak najbardziej jest do interpretacji dowolnej, nie bójcie się wyrażać opinię, a mówiąc "nie bójcie się" mam na myśli "WYRAŹCIE JĄ", tudzież "CHCĘ JEJ" ☺☺☺ Akashi też, także bądźcie grzeczni i komentujcie ☺

Zapraszam do czytania!

Zakochany Kłamca

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się nowe zdjęcie bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę mocno tego shipu poprostu odrazu jak tu weszłem to wyjdę stąd na zawsze bo nie mogęna to patrzeć ;_; Jak można shipować pierdolonego chuja Kise z Kuroko -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, bo to ludzkie prawo mieć własny gust, którego najwidoczniej z nienawiści do Kise nie rozumiesz.

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń