4 lut 2017

Wielki Powrót?!

Witka, kochani w dzisiejszym odcinku serii "Yuuki zaskakuje w 2017 roku"! xD

Zaskoczy Was zapewne bardzo fakt, iż... postanowiłam CHYBA wrócić do pisania shotów z Kuroko no Basket!!! *owacje, oklaski* Dziękuję ☺

Wczoraj jakoś tak prawie płakałam nad mym losem i, czytając zaczęte MidoTaka, zaczęłam przepraszać wszystkich cudaków, że zostawiłam ich na tak długo (nie mówię o MnU, bo MnU to co innego, Anarchia tak samo xD).

W każdym razie, najprawdopodobniej znów będą pojawiać się tutaj lubiane i kochane przez Was pairingi w moim wykonaniu! ^^

Cieszycie się? ;_;
Bo ja tak xD

Dzisiaj macie tutaj - i znów zaskoczenie, bo ja samą siebie wręcz zszokowałam - MuraAka! (nie przepadam za nimi, heloł, czemu to napisałam? xD).

Zapraszam do czytania, żywię nadzieję, iż Wam się spodoba c:


Murasakibara x Akashi
7 godzin

6 komentarzy:

Łączna liczba wyświetleń