8 mar 2015

Dzień Kobiet... i żałoba ;_;

Kochani... na początek życzę wszystkim moim czytelniczkom wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta... Pamiętajcie, że Was kocham i jesteście dla mnie najważniejsze, to dla Was wszystko tworzę... *zaczyna płakać* dla Was się staram... dla Was w ogóle żyję... *ryczy jak gupia*

PRZEPRASZAM T_T 

Przepraszam, ale... a-ale... NIE WIEM JAK TO SIĘ STAŁO T_T
Przez przypadek... usunęłam z kompa Kuroko no Yaoi T_T
A przynajmniej na to wychodzi, bo nie mogę tego nigdzie znaleźć ;_; Szukałam już wszędzie, w każdym folderze, w każdym podfolderze, wszędzie... ale nie mogę znaleźć... Jestem taka zła na siebie T_T Jednocześnie próbowałam pisać to od nowa, ale przez to, że miałam już gotowy 13 rozdział, to... no po prostu nie mam siły T_T Wkurza mnie to, jestem wściekła... przepraszam T_T

Widać 13 rozdział taki pechowy... T_T W ogóle odechciało mi się pisać to... ;_;

Ale... ponieważ nie chciałam w to nasze święto przyjść do Was z pustymi ręka... z pustym postem... to dokończyłam MidoTake, którą zaczęłam pisać jakiś czas temu.

Ale i tak nie wiem, czy Wam się spodoba *płacze dalej*... Jest cholernie długa, ma 26 stron, ale starałam się za to pięknie opisać scenę seksu T_T

Przepraszam wszystkich raz jeszcze...


MidoTaka - Skaza

___________________________
Dopisałam do Konkursu ♥ drobną uwagę - tym razem można wysłać więcej niż jedną pracę!

9 komentarzy:

  1. X___X To najgorsza wiadomość tego tygodnia :<
    Hm... a próbowałaś jakoś odzyskać te pliki? Jakiś program do odzyskiwania czy cuś? ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie znam się na takich programach, dla mnie to czarna magia T_T W ogóle ich nie ogarniam...

      Usuń
    2. o.O Nie ogarnęłam, że piszę z Googlowego konta o.O Ale toto ja nadal :P

      Usuń
    3. Już dzwoniłam do kuzyna, że ma przyjechać i mi to naprawić, więc zobaczymy jak to będzie T_T Jeśli on mi nie pomoże ( jest informatykiem xD ) to zwrócę się do Ciebie xD

      Usuń
  2. Yuuki również życzę ci wszystkiego najlepszego, bo jesteś jedyną osobą jaką złożyła mi te życzenie. Ślę ci całusy i dużo weny i dziękuję ci także za to, że tu jesteś, wytrwale piszesz (i to zawsze niesamowicie) i, że rozpieszczasz nas konkursami, za to, że zawsze o nas pamiętasz....merci-merci, że jesteś tu xD Jesteś kochana :*
    -Sayaka Yukai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Sayaka-chan! *-* Uściski dla Ciebie i bardzo dziękuję za miłe słowa! >_< ♥

      Usuń
  3. My wszystkie również życzymy ci wszystkiego najlepszego <3. A ja osobiście mam wielką nadzieję że uda Ci się odzyskać Kuroko no Yaoi. Wszystkie w Ciebie wierzymy, nie łam się nam tutaj <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ^^ Postaram się odzyskać, zrobię co się da! T_T

      Usuń
  4. No cóż... Szkoda, że KnY zniknęło, ale nie łam się! I tak Cię kochamy! I ja też życzę Ci wszystkiego najlepszego! I wszystkiego najgejowszego ^^ (no, może oprócz partnera... Chociaż... Kagamiś jest gejem. Więc dobrych relacji z mężem gejem życzę!)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń