19 mar 2015

Przedwczesna ciąża... znaczy, przedwczesne opowiadanie... nieważne xD

Olać zasady, kochani T_T

Jestem tak śpiąca, że jutro nie wstanę specjalnie wcześniej, żeby zdążyć opublikować moje przeklęte AkaKuro ( cały czas pracuję nad tym pairingiem, nie jestem zadowolona z efektów mojej pracy -.- ), dlatego dostajecie je już teraz, a ja...

...a ja idę spać i jutro sobie dłużej pośpię ♥

Trzymajcie za mnie kciuki, bo będę pisać ciężki sprawdzian z matmy ( a dla Yuuki wszystko co związane z matmą jest cholernie trudne xD )


Przypominam - ciągle pracuję nad pisaniem AkaKuro! T_T



Nic więcej - AkaKuro

5 komentarzy:

  1. Lubie twoje opka. Są ciekawe i nie ma się skojarzeń z tymi innych autorów... Mogłabym mieć do Ciebie prośbę? Jest strasznie mało opowiadań z parringiem AoKuro, a ja je uwielbiam! Te które ty piszesz są naprawdę dobre i z chęcią przeczytam inne ich przygody... Proszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że lubisz moje opowiadania xD Jasna sprawa, AoKuro zdecydowanie muszę nadrobić ^^ Po maturze będę miała wystarczająco czasu, żeby się "podszkolić" w tym pairingu ^^ Także, na pewno coś napiszę :3

      Usuń
  2. Mam wielką prośbę... Mogłabyś ściągnąć blokadę + 18? Chciałabym całego Twojego bloga nadrobić (głównie tego Ostatniego Samuraja). Ta blokada strasznie wszystko utrudnia...
    Bardzo ładnie proszę
    Eio

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń