1 mar 2015

Wyniki konkursu! *fanfary*

Na początek chciałabym podziękować wszystkim osóbkom, które nadesłały swoje prace na tak niewarty Waszego czasu konkurs z tak maleńką nagrodą ;_;
Ubóstwiam Was za to ♥ xD

Mam nadzieję, że nikt się do mnie nie zrazi za to, jaką podjęłam decyzję ... ;_;

Ekhem... Bosze, jaki to stresujący moment, czuję się jak na Internetowej Gali Rozdania Nagród... xD
No dobrze, już dobrze, nie przeciągam tego...
A więc, zwyciężczynią konkursu zostaje...

Zostaje...  *werble*

Mitsuki-chan i jej opowiadanie AoKise "Wakacyjne gruchanie" !

*klask klask klask* - Kiseki klaszcze.
Gratuluję wygranej, Twoje opowiadanie było po prostu świetne i totalnie zawładnęło moim sercem xD

ALE ALE!

Gdybym mogła wybrać również drugie i trzecie miejsce, to z pewnością na drugim wylądowałoby opowiadanie "Ten trzeci" autorstwa Anemony, z kolei na trzecim miejscu "Cierniem w sercu" Tsubaki-chan! ;_; Ubolewam nad tym, że nie posiadam tylu naklejek, by nagrodzić Was wszystkich! ;_;

Choć, oczywiście, wszystkie opowiadania zasługują na oklaski *-* Mam nadzieję, że w następnym konkursie, który przygotuję ( zapewniam, że nagroda będzie lepsza, a i czasu dam Wam sporo xD ) również się zgłosicie! ♥

Tymczasem zapraszam wszystkich do przeczytania prac konkursowych, a Mitsuki-chan proszę o przesłanie mi na e-mail swoje adresika, bym mogła przesłać nagrodę! :D *spokojnie, nikomu go nie udostępnię*

Oto link do wszystkich prac, możecie znaleźć tę zakładkę również w Menu po lewej ^^


Prace konkursowe

1 komentarz:

  1. Gratuluje wam wszystkim i ta Internetowa Gala Rozdania Nagród mnie rozwaliła. Cóż teraz przez google jestem anonimowa, więc będę się podpisywać (to ja! Sayaka Yukai xD Zapewne nikt nie kojarzy xD) No to ja biorę się za czytanie, bo szczerze to strasznie chcę to przeczytać. Jeszcze raz gratuluje :)
    -Sayaka Yukai

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń