28 mar 2015

Pierwszy raz z AkaFuri i jeżowe KiKuro ♥


Moje pierwsze AkaFuri zainspirowane gifem, który podesłał mój karp ( znaczy przyjaciółka xD ) Eru-chan!

Link do gifa:

GIFEK

Oraz dwa arty będące kontynuacją gifa:

Jeden
Dwa

Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza ;_; Kolejne AkaFuri, które napisałam, pojawi się 18 kwietnia i będzie tam już moja własna fabuła, niczym nie zainspirowana xDD

Miłego czytania! ♥

AkaFuri - Randka



______________________________________________________________

Jeżowe KiKuro z Kinder Niespodzianek, które dostałam do siostry xD

Kisi rzęsy się zgadzają nawet! *-*





1 komentarz:

  1. Borze, jak ja dawno nie widziałam na oczy kinder niespodzianki *.* Biedne dziecko buszu jestem, co~? XD A z tym KiKuro to nie masz racji ;^; Znaczy masz, ale nie do końca xD Bo ja tam widzę tutaj Kuroko jako seme... Z tym rapeface to seryjnie, nie ma nawet co wątpić, to Kurokocchi jest tutaj seme ;^; ♥ A Kisia jeszcze te zalotne spojrzenia i rączki spuszczone, jakby trzymał wiadomo co i mówił "Kurokocchi... Jest cały twój~" ♥♥♥

    ZA DUŻO KIKURO OSTATNIO WE ŁBIE MAM, WSZYSTKO PRZEZ @#$%&x xD

    A arty świetne .3.

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń