10 mar 2015

Mój pierwszy raz z Kiyoshim i Hyuugą *-*

No to ruszamy z tymi Waszymi zamówieniami na dobre xD W marcu i kwietniu pełno par zadebiutuje, a pierwszą z nich jest właśnie Kiyoshi x Hyuuga, czyli KiyoHyuu, albo PeiPei - jak kto woli ♥ xD

Osobiście jestem zadowolona z efektów, ale zobaczymy jak Wy to ocenicie ♥
Dla umilenia czytania dodałam nawet obrazki ( ależ skąd, wcale nie chcę wykupić od Was miłych komentarzy khy khy khy :3 )

Zapraszam do czytania~! ♥

Tylko dla Niego




Ostatnio z nudów policzyłam sobie moje opowiadania ( także te, których nie skończyłam i te, których nie opublikowałam ), które pisałam w przeciągu dwóch ostatnich lat i wyszło mi ich 150 ._. To jest 1,830 stron mojego życia xDDD To jak dwie ostatnie części Harry'ego Pottera *-* xD Jeszcze trochę i wydam książkę! xD

1 komentarz:

  1. Zabawne, ostatnio zastanawialam sie ile w swoim życiu napisałaś opowiadań xD bo jest ich tyyyle z KnB, a piszesz tez z innych i byc może nie wszystko publikujesz...
    W każdym razie, dobrze wiedzieć. Podziwiam
    ~Miria

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń