9 mar 2015

Przeterminowane, ale nadal dobre!... chyba ;_;

Kuzyn przybył do mnie z odsieczą i wspólnymi ( tylko jego ) siłami odzyskaliśmy 13 chapterek Kuroko no Yaoi!

A i tak nie wiem, czy będziecie z niego zadowoleni, bo przejrzałam go i... stwierdzam, że chyba się wypaliłam, jeśli chodzi o to opowiadanie... xD

Obawiam się jednak, że z rozdziałem 14 już nie zdążę... postaram się pisać chociaż po troszku dziennie, ale mam zapiernicz, więc... uh T_T Zobaczymy jak to będzie!

Zapraszam do czytania T_T


Kuroko no Yaoi - Rozdział Trzynasty

________________________________

Przypominam jednocześnie, że już w czwartek pojawi się pierwszy odcinek "Mody na Uke" ! :D Pamiętajcie, że odcinki będą pojawiać się na moim drugim blogu, poświęconym tylko i wyłącznie temu projektowi! ^^

Moda na Uke

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń