6 sie 2014

Ciężką pracą dotrzeć na szczyt...!

Kochani, nie bójcie się się upubliczniać linku do tego bloga, jak również do www.blekit-nieba.blogspot.com :3 Im więcej osób czyta moje opowiadania, a przede wszystkim, im więcej osób dzieli się w komentarzach opiniami na ich temat, tym bardziej jestem szczęśliwa! *-*

Dzięki Waszym komentarzom, które nakręcają mnie do pisania, wiem, czego powinnam unikać podczas pisania i na czym powinnam się bardziej skupiać! ^^ A to wszystko po to, żeby doskonalić swoje umiejętności i w końcu napisać coś tak dobrego, byście mogły ( mogli? ) zobaczyć moją twórczość na sklepowej półce! :3

Dziękuję Wam bardzo, że jesteście ze mną i wspieracie mnie podczas pisania! ^^ Cieszę się, że założyłam tego bloga i mam nadzieję, że będzie on tutaj trwać nieprzerwanie. Zrobię wszystko, by wciąż pisać dla Was jak najwięcej dobrych opowiadań! :D

~ Wasza Yuuki

2 komentarze:

  1. Też się cieszę, że założyłaś tego bloga ^^
    Nie pozostaje nic, tylko życzyć weny na dalsze pisanie i czekać na nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. WRÓCIŁAM~! Yay, tyle do czytania mnie czeka, yaaay :D Na razie przeczytałam tylko chyba trzy xD Chciałam dwa razy napisać wcześniej komentarz, jednak za pierwszym razem komputer mi się wyłączył, a za drugim coś się zawiesiło no i się nie dodało ;-; Ale jestem~!
    Dziękuję za AkaKuro! :D Bajka o krasnoludkach była niesamowita, naprawdę uwielbiam Twoje bajki xD Seks-zone.... uśmiałam się, naprawdę xD niesamowite te nowości są, zaraz lecę czytać dalej~!
    Chciałam tylko napisać, że jestem, będę miała czas, by czytać i pisać komentarze!
    Cieszę się, że założyłaś tego bloga ^^ I mam nadzieje, że ten blog jeszcze dłuuugo "pożyje" ^^
    Wybacz, ale jestem taka szczęśliwa, że mam tyyyle do przeczytania, więc lecę czytać dalej :p I postaram się tam zostawić jakieś inne komentarze :3
    Pozdrawiam~!
    Neko-chan, której nie chce się logować *leń*

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń