13 sie 2014

Przerwa na reklamy!

A dokładniej przerwa od Kuroko no Basket xD
Wiem, wiem, to karygodne, ale chciałabym trochę poszerzyć horyzonty, zająć się odrobiną No.6 i odrobiną Shingeki no Kyojin c:

Co byście powiedzieli na Reiner x Bertholdt, albo Eren x Jean? A może Levi x Erwin?
Z góry uprzedzam, że nie ogarniam Jean x Armin xD W ogóle nie ogarniam paringów z Arminem xD

Zastanawiałam się także nad powiększeniem repertuaru o jakąś nową serię, ale nie wiem jaką...
HMM...MOŻE JAKIEŚ INNE SPORTOWE ANIME? :D

Dobra tam, po co Wam podpowiedzi xD Zastanawiam się nad paringami z serii "Haikyuu!!". Czekam na wasze propozycje <3

Oprócz tego ostatnio wróciłam do oglądania Junjou Romantica. A może by tak jakiś mały ff yaoi i postaciach faktycznie yaoi? ;]
Również czekam na Wasze propozycje! :3 Możecie też polecać inne serie ( może nie wszystkie znam, ale może się poświęcę i obejrzę xD ). Czekam z niecierpliwością, a żeby zabić czas, biorę się za pisanie ff z No.6 - Nezumi x Shion 4Ever <3

~ Gorące buziaczki od wszystkich bishów i skromne przytulaski od Waszej Yuuki!

5 komentarzy:

  1. W sumie... trudne pytanie, jaki paring... Z Haikyuu!! bardzo by mi pasowało Kageyama(tak on się nazywa? Nie potrafię zapamiętać jak on się nazywa x.x) x Hinata. Więc jestem za tym! I myślę, że boski byłby jakiś ff z Junjou Romantica w Twoim wydaniu xD
    A jeśli chodzi o SnK... to z tych wymienionych jak dla mnie najlepsze by było ErenxJean :p
    A jeszcze z innych serii... ech, nie mam pojęcia ;-; Znaczy, ostatnio mam jakąś obsesję na punkcie Kyo Kara Maou!!, a konkretniej nad paringien Wolfram x Yuuri, ale to anime ma 70 odcinków, więc... xD A nie wiem czy oglądałaś, bo to raczej mało popularne anime (chyba o.o)
    W ogóle nie mam pojęcia xD Po prostu obojętnie co wymyślisz będzie dobre, bo Twoje :p Ale najbardziej by mi chyba pasowało Kageyama x Hinata. W ogóle, z Haikyuu jestem do tyłu, dopiero jestem na 6 odcinku O.O Muszę szybko to nadrobić xD
    Pozdrawiam~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że kiedyś zaczęłam oglądać Kyo Kara Maou!! i bardzo mi się spodobało ( sedes portalem do świata demonów? No coś pięknego xD ), ale musiałam przerwać, bo miałam Internet na niski limit :c Kiedyś może się za to wezmę ^^ ( niestety już nie w te wakacje, bo niedługo wyjeżdżam, a przygotowuje dla Was niespodziankę przed wyjazdem ;_; Termin goni! ;_; ). Z Haikyuu na pewno KageHina, bo to najpopularniejszy paring, a nad Eren x Jean dużo się zastanawiam, bo generalnie lubię ten paring, ale zawsze mam wątpliwości kiedy po raz pierwszy piszę opowiadanie z paringiem, którego wcześniej nie opisywałam :D
      Pozderki również ^^

      Usuń
  2. Kageyama Tobio x Hinata Shoyou z anime Haikyuu!! Byłabym bardzo zadowolona i szczęśliwa, gdybyś napisała coś superowo-wybuchowo-seksownego z tym pairingiem. :) Pozdrawiam serdecznie i czekam na jakiegoś Mega Cosia z Haikyuu!! :D
    ~Yuki Sakura. (dawniej) ~M.~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Superowo-wybuchowo-seksownego mówisz? xD Cóż, na razie pewnie nic się nie pojawi, KageHina stoi w miejscu z jedynym opkiem o nich, "Doki doki", ale jeśli we ferie znajdę czas, żeby przede wszystkim obejrzeć od nowa anime i wciągnąć się w ich relacje, to spróbuję coś napisać przy odrobinie czasu i weny :D
      Również pozdrawiam! ^^

      Usuń
  3. Hejo mi najbardziej odpowiada KageHina ( Kageyama x Hinata ) ;) A co do tego pairingu Jean x Eren nie mam nic przeciwko ale osobiscie wole Eren x Levi ( nie pytac sie czemu po prostu to lubie i tyle o gustach sie nie dyskutuje :>) no i Jean x Marco xd Jakos nie widze cos superowego w Levi x Erwin ( nie przepadam za tym ) no ale zalezy kto co lubi xd Pzdr ;>

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń