6 sie 2014

Mindfuck zawsze spoko!

W końcu mi się udało skończyć tego cholernego Shingeki no Mindfucka xD
Z góry przepraszam, że jest taki krótki ( tak, obrazki specjalnie, żeby wyglądało na więcej tekstu xD ), ale sami musicie przyznać, że, niestety, ta części mangi, którą przyszło mi opisywać w rozdziale trzecim, nie zawiera zbyt wiele momentów, które mogę jakoś przerobić na śmiechowe D:

Starałam się jak mogłam ^^" Mam nadzieję, że mimo wszystko, coś Was tam rozśmieszy :3
Póki co w planach mam jakieś opowiadanko AkaKuro i chciałabym też napisać jakieś MuraHimu, bo mam tylko jedno xD

Ale, niestety, wszystko zależy od mojej weny, która, złośliwie opuściła mnie na dwa długie tygodnie i chyba ani myśli szybko wracać -.-
Podoba jej się na wakacjach, cholibka...:/



Shingeki no Mindfuck - Rozdział Trzeci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń