17 sie 2014

Kurokowe przygotowania do szkoły ~

Witajcie, kochani! Jak tam Wasze przygotowania do szkoły? :3 Moje, jak zawsze, w iście Kiseki-no-Sedaiowym wydaniu xD
Doprawdy, odkąd obejrzałam to anime, cokolwiek kupuję, upewniam się, że ma kolor moich ulubieńców ;_;



 Ale, niestety, skoro nadchodzi szkoła, oznacza to tylko jedno - brak czasu na pisanie :c Zwłaszcza, że będę teraz w klasie maturalnej i muszę przygotować się psychicznie na to, że pisać będę co najwyżej w soboty, no i oczywiście w długie weekendy i święta. 
Wasze umysły odpoczną trochę od mojej małej twórczości xD

Dodatkowo, 21 sierpnia wyjeżdżam w góry i nie będzie mnie aż do 2 września, nie będę więc mogła dodawać nowych opowiadań :c 
Ale, kochani moi, szykuję dla Was specjalną niespodziankę, którą udostępnię w przeddzień mojego wyjazdu, czyli 20 sierpnia ( wieczorem :] )! Pracuję nad nią ciężko ( w miarę możliwości i czasu ;_; ), mam nadzieję, że jak już to dostaniecie, to się ucieszycie ;_;

Czekajcie, proszę, cierpliwie, a tymczasem maleńki rozdzialik Kuroko's Yaoi :)
( No, może nie ma zbyt dużo yaoistycznych momentów, ale nadrobię to xD )




 P.S - Dla czytelników "Błękitu Nieba" i "Black Game" - póki co muszę przerwać pisanie, jako że szykuję niespodziankę na tego bloga, wyjeżdżam, no i...szkoła :/ Ale spokojnie, nie oznacza to, że nie będę tego pisała już w ogóle xD


Pozdrawiam cieplusio <3
~ Wasza Yuuki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń