20 sie 2014

Suprajsu~ !

Witajcie, kochani!

Tak, jak obiecałam, oto specjalna "mała" niespodzianka dla Was, przygotowana przeze mnie w krwi i pocie!
12 opowiadań w ciągu ledwie 3 dni ;_; ( tyle miałam czasu na pisanie ), kochani, to jest mój rekord ;_; Mam nadzieję, że czujecie się mile zaskoczeni, no i oczywiście, że opowiadania Wam się spodobają ^^

Tymczasem, ja idę umrzeć ;_; A raczej pakować się na wakacje. Tak sądzę, że na każdy dzień mojej nieobecności macie jedno opowiadanko xDD
No nic, oddaję to wszystko w Wasze dobre łapki <3 Róbcie z tym, co chcecie! xD

Pomysłodawczynią w głównej mierze była moja ukochana Weronika <3
Dziękuję :*

A teraz przejdźmy ( w końcu ) to owoców mojej pracy:



Kuroko no Basket:

1. Kuchareczka 
[ AoKaga ] - kontynuacja "1 on 1" ( w końcu ~ ^^ )

2. Od pierwszego wejrzenia 
[ AoKise ] - Oto historia o tym, jak narodziło się to subtelne, słodkie uczucie miłości <3 Będzie kontynuacja! ( kiedyś xD )

3. Chytry plan
[ KagaKuro ] - Tym razem w czasach liceum. Kuroko już od jakiegoś czasu czuje się niedopieszczony. Wyczuwa okazje podczas pobytu drużyny Seirin w gorących źródłach!

4. Masaż
[ AkaKuro ] - To mi akurat nie wyszło xD Ale dodaje, bo koniec końców napisałam. Kuroko jest kontuzjowany. Akashi zaprowadza go do pielęgniarki.

5. Miłość i inne cierpienia
[ KiKuro ] - Kise jak zawsze nadmiernie okazuje swe uczucia Kuroko. Chłopak za wszelką cenę stara się ukryć ich związek, jednak Kise opacznie rozumie jego działania.



Shingeki no Kyojin:

1. Gorączka miłości
[ Eren x Levi ] - Podczas nadzorowania treningu, Kapral Levi mdleje w objęcia swego podopiecznego. Eren musi zanieść go do skrzydła szpitalnego, a tam...

2. Kapral
[ Erwin x Levi ] - To moje pierwsze opowiadanie z tym paringiem, proszę o wyrozumiałość xD Krótki one-shot.

3. Rywalizacja
[ Jean x Eren ] - Moje małe cudeńko *-* Lubię je xD Jean od jakiegoś czasu obserwuje Erena. Właściwie, nic w tym dziwnego, jednak ostatnio jego spojrzenie "trochę" się zmieniło...Eren postanawia wybadać sprawę!

4. Wahadło
[ Reiner x Berholdt ] - Również mój "pierwszy raz" z tym paringiem. Akcja dzieje w przeddzień drugiego pojawienia się Gigantycznego Tytana. Bertholdt zaczyna mieć wątpliwości, waha się pomiędzy wyborem przyjaciół, a powodzeniem misji. UWAGA: SPOILERY!

5. Gwiazdy
[ Jean x Marco ] - To też lubię xD Jean i Marco gubią się w lesie podczas jednego z ćwiczeń. Muszą poradzić sobie sami w ciemnościach podczas nadchodzącej burzy.





Haikyuu!!

1. Szczególny dzień Nishinoyi
[ Asahi x Nishinoya ] - Noya wpada do klasy Asahiego, by O CZYMŚ go poinformować. Chłopcy spotykają się wieczorem w domu Asahiego. Noya nie jest taki jak zwykle.

2. Doki-doki
[ Kageyama x Hinata ] - Moje drugie małe cudeńko ^^ Osobiście je lubię xD Hinata od jakiegoś czasu dziwnie się czuje, patrząc na Kageyamę. Postanawia poradzić się Sugawarze.



Życzę Wam miłego czytania i przyjemnej końcówki wakacji! Wykorzystajcie ją jak najlepiej! *-*

~ Kagamisiowe przytulaski i Kisiaczkowe buziaczki!
   Wasza Yuuki

2 komentarze:

  1. Tak, tak, tak, taaaak KiKuro <3
    Z reszty oczywiście też się cieszę i nie mogę się doczekać by przeczytać!
    Suprajsu nie z tej ziemi :D Dzię-ku-je-my!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle tekstów do przeczytania, aż mi się oczy świecą :)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń