30 kwi 2015

Krótka informacja dotycząca konkursu~!

Kochani, ponieważ KTOŚ UŚWIADOMIŁ MI, że w sumie w maju trwają matury ( xD ) i termin 10 maja zdecydowanie nie każdemu pasuje, postanowiłam przesunąć go do końca maja, czyli do 31, żeby każdy z Was miał wystarczająco dużo czasu na napisanie i wszelkie poprawki w opowiadaniu/opowiadaniach ( przypominam, że można przesłać więcej niż jedną pracę ).

Mam nadzieję, że Ci, którzy już mają gotową pracę i są gotowi ją wysłać, nie pogniewają się. Chciałabym, żeby każdy miał równe szanse, a w tym przypadku maturzyści mają nieco gorzej ;_;

Korzystając z okazji chciałabym także uprzejmie prosić, żebyście nie przysyłali prac, które już gdzieś udostępniliście ( mam na myśli np. opowiadanie, które napisaliście rok temu i wrzuciliście na swoją stronę, teraz wyślecie ją na konkurs ). Myślę, że powód jest oczywisty, każdy powinien mieć równe szanse, bo przecież każdy się stara ^^

Dziękuję za uwagę *3*
~ Yuuki

1 komentarz:

  1. Bogom dzięki XD.
    Co prawda, nie jestem maturzystką, ale wiesz, ostatnio mi się Word zepsuł i straciłam połowę opowiadania, i się załamałam, i teraz mi znowu Word nie działa, i no XD. Nie miałam w ogóle jak napisać XD. Więc teraz bynajmniej mam czas naprawić to :3.

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń