29 kwi 2015

LBA zamiast NBA ;_;

To taki tam informacyjny pościk, nie ma nic do czytania ;_;

Btw., ostatnio tak patrzę na wrzucane przez mnie opowiadania i... CIĄGLE HETERO?! T_T Zaniedbuję moje kochane yaoistki, jestem okropna! >_< Proszę, wytrzymajcie do tego 8 maja, nadrobię te wszystkie yaoice ;_;

A i szykuję dla fanów NijiHai rozdziałowe opowiadanie! ^^ ( Tak, tak mamo, oczywiście, że uczę się do matury ).

~

Zostałam nominowana do NBA! : D Znaczy LBA ! Libster Blog Award, czyli kolejne nominowanie blogów, tym razem za "kawał dobrej roboty". Bardzo dziękuję, Ayumiko-san! ^^ Ja tam w tych blogowych "imprezach" to zacofana jak staruszka jestem ;__;

No to zaczynamy!

Aga - pytania i odpowiedzi
( Dżołk, przepraszam xD Znacie Agę? Prawda, że świetna?! )

1.Lubisz czytać książki?
~ Tak! ^^

2.Czy masz/chciałabyś mieć tatuaż? Jak tak, to jaki i gdzie?
~ Kiedyś coś tam chciałam, teraz to już nie bardzo xD

3.Czy masz jakieś marzenie, które nigdy się nie spełni?
~ Chciałabym być bohaterką Kuroko no Basket T___T

4.Ile masz wzrostu?
~ Ponoć 164cm ;_; ( Według pani pielęgniarki )

5.Gdzie piszesz swoje opowiadania? Na komputerze, kartce czy może jeszcze gdzieś indziej?
~ Na komputerze, choć w szkole zdarzało mi się pisać na kartkach xD

6.Na co najczęściej tracisz swój wolny czas?
~ Na pisanie opowiadań xD Choć "traceniem" tego bym nie nazwała, lubię pisać ^^ No i czytać, rozmawiać ze znajomymi, oglądać animce ♥

7.Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
~ W Japonii, gdzieś w spokojnej okolicy, gdzie wszyscy się znają i lubią, gdzie mam blisko do lasu i latem słychać cykady, które łapią małe Aominki ♥ xD

8.Ulubiona piosenka?
~ Raczej takiej nie posiadam, sezonowo lubię słuchać :3

9.Czy znasz jakieś osoby innej orientacji?
~ Tak

10.Skąd bierzesz pomysły na opowiadania?
~ Strzela we mnie wena, po prostu ;_; To przychodzi nagle, czasem przez muzykę, przez jakiś art, przez scenę z życia.

11.Co, twoim zdaniem, powinno się zmienić w dzisiejszej tolerancji? Dlaczego świat reaguje tak, a nie inaczej na tą "inność"?
~ Ludzie powinni w ogóle zacząć być tolerancji. Ani kolor skóry, ani orientacja, ani żadna inna odmienność nie jest powodem do tego, by spychać ludzi na margines społeczeństwa. Takie jest moje - nieodmienne - zdanie. Dlaczego świat tak reaguje? To bardzo dobre pytanie, sama chciałabym znać na nie odpowiedź. 


Nominuję do zabawy:

1) Mojego pedała, CLD - Porzeczkowy smak yaoi
2) Eio-sama - Weil wir träumen, sind wir 
3) Tsubaki-chan - My♥personal
4) Kaori-san - Zakamarki moich myśli kryją w sobie nieskończone tajemnice

Obecnie nie mam czasu czytać opowiadań ( sama miałam depresję i jakoś pisanie kiepsko mi szło, ale już jest lepiej! : D ), więc póki co tylko te cztery mam na liście czytanych ;_; )

Moje 11 pytań, czy jak to nazwać:

1. Stan konta bankowego? Nie no, żart xD Tradycyjnie - wymień ulubione pairingi z all anime :3 ( bez przesady, trzy pierwsze miejsca wystarczą xD )
2. Pokaż swoją kolekcję mang *-*
3. Jaka była Twoja największa, życiowa zaduma? W sensie, nad czym się głęboko zastanawiałaś, czego sensu szukałaś?
4. Czy jest coś, o czym chciałabyś napisać, ale się wstydzisz? ( Podchwytliwe pytanie, wiem :3 )
5. Czy jest coś, co denerwuje Cię w Twojej własnej twórczości?
6. Czy jest coś, czego zazdrościsz innym bloggerom?
7. Nie mam pomysłu na pytanie, omiń ten punkt xD
8. Co cię najbardziej w życiu uszczęśliwia?
9. Co planujesz na przyszłość?
10. Naprawdę nie mam pomysłu na pytania, ale napisz mi tu coś miłego ;_;
11. Koniec : D ♥ Możesz tu wpisać jakąś swoją uwagę, życzenie, marzenie, prośbę, a dobra wróżka być może je spełni! ♥


I to by było na tyle :3 Nominowane przeze mnie osóbki nie mogą już nominować mnie ^^ xD

7 komentarzy:

  1. Ty wiesz co tygryski lubią najbardziej...
    Tak!!! Zboczoną tęcze NijiHaiek ♡
    Jeszcze jak w czerwcu mi walniesz rozdział na urodziny... to...
    No, nie wiem, mogę ci miłość publicznie wyznać xD

    Jestem młodsza, a mamy tyle samo wzrostu *high five*

    X.x
    Yew S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy którego masz urodziny? Może się postaram, bo zanim udostępnię, chcę sobie kilka chapterków napisać :3
      Rozumiem, że sado-maso, brutalne sceny i gwałty Ci nie przeszkadzają? ♥ Będzie ostro, uprzedzam ( no, może nie od razu, ale na pewno będzie xD )

      Usuń
    2. Łiiiiiii *cieszy sie jak wariat* *-**--*-*-*-*-*-*-*
      16 czerwca :D
      Mi nic nie przeszkadza xD

      X.x
      Yew S.

      Usuń
  2. Bycie bohaterką Kuroko, w której zakochałby się Kagami? :D
    Sprawdź GG tak swoją drogą ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to raczej bycie osobną bohaterką, żebym mogła wszystkich znać ♥ Hehe : D
      Sprawdzam, i nic nie mam ;_; Ani wiadomości maluśkiej ;_;

      Usuń
  3. Cóż, muszę to powiedzieć, bo bardzo mnie to uderzyło. (właściwie to powinnam to powiedzieć Ayumiko, bo to o tym co ona napisała jest ta uwaga)
    Chodzi o pytanie 11.: " Co, twoim zdaniem, powinno się zmienić w dzisiejszej tolerancji? Dlaczego świat reaguje tak, a nie inaczej na tą "inność"?" Tutaj zdaje się, że Ayumiko sugeruje, że świat powinien być bardziej tolerancyjny i sama by sobie tego życzyła, ale jednocześnie pytanie 9. brzmi: "Czy znasz jakieś osoby innej orientacji?". A co to znaczy "innej"? Domyślam się że chodzi o osoby homoseksualne, ale co w tym "innego"? To takie wytykanie palcem ufoludków z planety zboczeńców. No sorry, ale to zajeżdża nietolerancją, albo raczej taką kryptonietolerancją, bo starasz się "troszczyć" o te "inne" osoby. Takie mam wrażenie i musiałam to napisać.
    Dziękuję za uwagę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moim zdaniem nie chodziło jej o taką "inność" o jakiej mówisz. "Inny" niekoniecznie musi oznaczać "odmienny" w tym negatywnym sensie. Ayumiko-san chodziła raczej o to czy "Znasz osoby o innej NIŻ TWOJA orientacji" ( bo równie dobrze mogę być hetero, a równie dobrze mogę być homo, bi, może nawet nekro, "inna" to w tym przypadku po prostu pozostałe, pod którymi się nie podpisuję [ale nie przesadzajmy, nekro i pedofilom mówię "nie"] ). Myślę, że właśnie o to jej chodziło ^^

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń