26 kwi 2015

Mechaniczna Lily przed czasem i Pyrkonowe szaleństwo !

Na blogu z moimi autorskimi opowiadaniami pojawiła się już "Mechaniczna Lily", dlatego zapraszam do czytania! ^^


LINK-CHAN



No i po Pyrkonie, kochani moi :3 Co prawda byłam tylko w sobotę, zresztą nieszczególnie długo przez... no, pewne wypadki, ale zdążyłam zrobić sobie Pyrkonowe zakupy i zdjęcie z seksi Gray'em z Fairy Taila! ~ ♥

Macie więc okazję zobaczyć jak wygląda Yuuki ;__;


 To moje zakupy, zauważcie, iż zakupiłam PIERWSZY W SWOIM ŻYCIU kubek z Kuroko no Basket ;_; ( tylko ten wzór posiadał całe Kiseki no Sedai + Kagami ).
No i Levi ♥ Gwałcę zakładkę, hehe ♥ (żart ;_;)



No a tak wyglądam ja ._. Niestety, jestem tą istotą OBOK Gray'a xDD



W przyszłym roku na Pyrkonie też zrobię sobie jakiś cosplay! To takie miłe, kiedy ludzie chcą sobie robić z tobą zdjęcia ;_;

No, to moją prawie 20-letnią mordkę znacie ^^
A teraz zapraszam do czytania Mechanicznej Lily i będzie mi niezmiernie miło, jeśli ją ocenicie! ^^

Przytulaski cieplusie, buziakuję Was wszystkich ♥
~ Yuuki

9 komentarzy:

  1. W takim razie trzeba się przerzucić na innego bloga xD (myślałam, że tutaj pojawi się Mechaniczna Lily)
    Wow! Yuuczan jaka ty śliczna *.*
    Proszę cię - sprawdź za parę minut pocztę tak za 7 :3
    A pan z Fair Tales stworzony do tulenia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (/)//////(\) Dz-dziękuję >_<
      Ano, na autorskie opowiadanka mam osobnego bloga :D
      W takim razie czekam! *3*
      *odświeża pocztę* *odświeża pocztę* *odświeża pocztę* *odświeża pocztę* (...) xD

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że doszło szybko :D Bo wysłałam centralnie o północy xD
      To kolejny blog do kolekcji <3

      Usuń
  2. Czemu mnie nie było na Pyrokonie ?! ;----;
    Może za rok sie pojawie bo w tym bede tylko na Magnificon'ie c:
    Btw fajne nóżki 12/10
    Oki ide czytac (:
    ~Deirdre

    OdpowiedzUsuń
  3. Radziłabym uważać na zdjęcia z Grayem, bo Juvia czyha na rywalki w miłości XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Borze, mangi to jest coś, co mogłabym gwałcić 24/7 ♥
    Znaczy... .////. Czytać XX

    i jakie niestety...!?!? -,-'' za to Twoje niestety mam ochotę Ci tak porządnie przemówić do rozsądku, bo SERIO, ale wybacz. Ni hói'a nie widzę na tym zdjęciu nikogo, kto byłby "niestety". Yuukiś jest mraaau~♥ brała bym ale Twój mąż nie pozwoli xD

    Jeszcze raz gratuluję z okazji okrągłej dwudziestki ♥♥♥

    No i idę czytać Lily, póki co mam czas~

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi. Hi.
    Stara jesteś.
    XDDDD.
    Nie no żartuję, to ja gówniara jestem XD.
    Kurdeczki, szkoda że nie mogłam być na Pyrkonie >.< Ale w przyszłym roku jadę na 100% ♥.
    Plus śliczna jesteś :3. I ta bluzka z słodaśnym pingwinkiem ♥ XD.

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń