9 kwi 2015

AkaKise tu, AkaKise tam...

... AkaKise ciągle w głowie mam ;_;

No, może nie tak ciągle, ale na pewno mam na blogach! I to dwóch, bo w MnU czas na powitanie przystojnego, bogatego syna biznesmena ~ :3

No to co? Czas na premierę nowego pairingu, AkaKise! :D

Słodziutkie, kochaniutkie, komediowe opowiadanko w sam raz na poprawę humoru :3
A następne Czytelnik x Kagami 2... oj, będzie się działo, bo trochę się w nim wyżyłam xDDD


Jednak teraz zapraszam do czytania tego opka :3
Czekam na Waszą opinię ^^



Odrobina romantyczności

2 komentarze:

  1. Widzę, że jest remont strony :3 Podoba mi się ta rozpiska po boku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;_; Bo mnie to wszystko denerwowało xDD I postanowiłam to rozpisać, żeby było na wierzchu, bo lud nie wie nawet, że takie rzeczy na tym blogu są ;_; ♥

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń