24 kwi 2015

Seksy z Kise i Pyrkon w tle!

Dziś, dnia 24.04.2015r. Wasza oddana bloggerka i przyszła pisarka oficjalnie zakończyła szkołę średnią T___T
To takie tam nieładne chwalenie się xDD

Z drugich ogłoszeń parafialnych - dziś rozpoczyna się powszechnie znana impreza dla fanów fantastyki, czyli Pyrkon. No, aż tak bogata nie jestem, ale jutro się na niego wybieram, więc jeśli ktosik będzie chciał mnie pobić za coś, co mu się nie podoba w moich opowiadaniach, ewentualnie uściskać ( hugi zawsze mile widziane ;___; ) to będzie ino okazja mnie poznać, zobaczyć jak wyglądam, jak bardzo nieśmiała jestem i w ogóle xDD

A TERAZ NAJWAŻNIEJSZE!
Przyszedł ten dzień, kiedy wszyscy mogą poczytać Czytelnik x Kise 2! Dlatego, nie odwlekając, zapraszam wszystkich do czytania!


Czytelnik x Kise 2 - Odwieczny problem

4 komentarze:

  1. WIDZIMY SIE JUTRO NA GEJACH Z SPN I SPRÓBUJ MI TYLKO SIE SPÓŹNIĆ, TO CI ZROBIĘ BARDZO BOLESNĄ WIWISEKCJĘ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK JEST! BĘDĘ, KAPITANIE!
      Ogarniaj tam lepiej panele, co jutro mi opowiesz co się działo xD

      Usuń
  2. Pyrkon... Ale Ci zazdroszczę ;-; Zeszłoroczny był najlepszym konwentem roku ._. A teraz mnie nie będzie, bo #matura, a od Warszawy do Poznania za daleko jak na 10 dni orzed egzaminami :<
    Gratulacje zakończenia szkoły, ja właśnie wróciłam z klasowego picia i zabieram się za czytanie <3
    *w sumie jak będziesz na Niuconie/Polconie/Animatsuri/RYUconie/innym wakacyjnym konwencie to też się pochwal, bo ja mam zamiar jechać na wszystkie, to Ci dam huga xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie na konwenty nigdzie nie wyjeżdżam, chyba że na poznański Japanicon xD Tam możemy się spotkać, o ile będę posiadała środki w portfelu ;___; xD

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń