6 kwi 2015

Moja mała perełka, w zaskakującym pairingu

Nigdy nie przypuszczałam, że spodoba mi się tak rzadki i nie do końca mający jakikolwiek sens pairing jak... Midorima x Kise.

Naprawdę, mówię serio. Ale pewnego dnia wpadłam na pomysł na to opowiadanie i stwierdziłam, że... może być ._. Podoba mi się ukazywanie MidoKise właśnie w takim poważniejszym świetle, jako że obaj tworzą wręcz naturalny kontrast między sobą.

Ale co ja tam będę Wam ględzić... Zapraszam do czytania i mam nadzieję, że opowiadanie przypadnie Wam do gustu.

Bardzo zależy mi na Waszej opinii ;_;



Samotność w sieci



_________________________________________________________________
P.S - Nie, nie czytałam tej książki :P Po prostu dziabnęłam pomysł na tytuł xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń