29 lip 2016

Czas na finał... "15 minut"

No, kochani, nadszedł ten czas.

Tak.

Wiem, że wolelibyście, abym nie pitoliła za dużo w poście, jednakże czuję się wręcz w obowiązku, tak słowem wstępu, podziękować Wam za wszystkie cudowne komentarze, jakimi mnie obdarzyliście i niesamowitą gamę uczuć i emocji, którymi owe komentarze aż emanowały.

Jestem naprawdę przeszczęśliwa, że projekt "15 minut" wyszedł mi tak dobrze. Mam ogromną nadzieję, że zakończenie, choć jest otwarte, to jednak będzie zrozumiałe.

Z miejsca chciałabym także poinformować, że obecnie pracuję nad kolejnym projektem, bardzo podobnym do "15 minut", a jednak zupełnie innym i tym razem z fandomu Haikyuu!!, pairing: Bokuto x Akaashi. Nie spodziewajcie się tego jednak wcześniej niż w... październiku xD Podobnie jak z "15 minutami" będę miała z tym kupę roboty, kupę uczenia się i studiowania ksiąg, a Wam mówię o tym, żeby...  
- Po prostu wzbudzić Waszą ciekawość i się nad Wami poznęcać
- Za... Akashi?! Co ty tu robisz?! To mój post!
- Nie tym tonem, młoda... cofam, po prostu damo.
- Akashi-kun, proszę cię, nie bądź niemiły dla Yuuki-san. Ona naprawdę się stara.
- Kuroko...;_;
- Niemiły? Mam przestać być "niemiły"? Nie dość, że ta niewdzięcznica brutalnie wykorzystywała nasze uczucia, nie dość, że zabiła mnie w "Cierniach" i zeswatała ciebie z Shintarou, to na dodatek teraz porzuciła nas jak jakieś zużyte zabawki, i to dla czego? Dla jakiegoś Chujkju!
- C-coś do nas m-masz... ko-konoyarou...?
- Sho-chan, cofnij się, on ma nożyczki! ;_; Akashi, proszę, nie gniewaj się, ja naprawdę kiedyś do was wrócę, przysięgam ;_;! Kuroko, ciebie też przepraszam ;_;
- O-O *siorb*
- D-dobra, to teraz idźcie już grzecznie, ok? ;_; M-muszę zaprosić moich czytelników do czytania...
- Hmpf. Nie czytajcie tego g*wna, zakończyła je w najgorszy możliwy sposób.
- Przypominam, że to "g*wno" jest między innymi o mnie, nanodayo...
- Shin-chan, to o co chodzi z tymi żabciami? *opatula się kocem w żaby*
- *pąs*
- DOSYĆ TEGO, DO @#*#@ (#%Q%@, %#()&%@)#%& mi tu, bo jak was zaraz ($&@)!@$!&, to się $@!)%@!&!!! (.....) Ekhe, ehke!

^^ *błysk błysk* ^^ Zapraszam wszystkich do czytania i komentowania! ♥♥♥ ^^


15 minut
Rozdział piętnasty
(ostatni)

1 komentarz:

Łączna liczba wyświetleń