15 lip 2016

Dwa shoty? Czemu nie! ☺

Witajcie, moi kochani!

Dziś przybywam do Was z zarówno radosnymi, jak i poniekąd smutnymi nowinami xD No ale po kolei, co by się nikt w niczym nie pogubił.

Pierwsza sprawa to "Pierwsza miłość" - shot OiIwa, o którym wspominałam Wam, że jestem z niego bardzo dumna. Zdania w dalszym ciągu nie zmieniłam i myślę, że się Wam ta praca spodoba c: To jest ta dobra wiadomość. Zła natomiast jesostatnie opowiadanie, jakie miałam dla Was przygotowane z fandomu "Haikyuu!!" :c Jak już wspominałam wcześniej, mam chwilowe bezwenie i póki co skupiam się jedynie na pisaniu "Mechanizmu Uczuć", bo na nic innego nie mam weny/ochoty.
t taka, że na chwilę obecną to

No i tu się rodzi znowuż dobra wiadomość - przedstawiam Wam bowiem prolog tego opowiadania. Dlaczego dziś? Ano dlatego, że, jak to z prologami bywa, nie jest on długi i jest jedynie wstępem do całości. Dlatego też wrzucam go równocześnie z OiIwą, bo gdybym wrzuciła sam prolog, to bylibyście "głodni" xD

Co się tyczy ów "Mechanizmu uczuć", mam obowiązek Was przestrzec - fabuła dotyczy WOJSKA i WOJNY, w dużej mierze SAMOLOTÓW, a rozwijać się będzie powoli, więc musicie uzbroić się w cierpliwość i wyrozumiałość (a także empatię. Tak. Ona też się przyda xD).
Zaznaczam jednak, że nie skupiam się głównie na bitwach, ale na romansie i relacjach między Janeczkiem i Mareczkiem - o to możecie być spokojni. Jednakże z góry uprzedzam, że pytanie mnie "kiedy będzie akcja?" albo "kiedy będzie seks?" czy też "kiedy w końcu zaczną się chociaż całować?" są bezcelowe. Żaden autor nie lubi odpowiadać na tego typu pytania i ja też nie lubię i raczej nie będę tego robić xD

Ja rozumiem, że to gejostwo i pewnych rzeczy się domagacie, ale... spokojnie ☺ Na wszystko przyjdzie pora!

Jak długie będzie to opowiadanie? Nie mam pojęcia :') Na pewno dorówna ilością rozdziałów "Bezsenności Tokio". Mam sporo pomysłów, a fabułę opracowuję na bieżąco, więc na chwilę obecną mogę powiedzieć, że 20 rozdziałów będzie na pewno. A potem zobaczymy xD Kto wie, może będzie tak długie jak "Ciernie" (ale raczej wątpię xD).

Dziękuję za uwagę i teraz zapraszam już (no w końcu, Yuuki!) do czytania c:


Pierwsza miłość


Mechanizm uczuć
Prolog

5 komentarzy:

  1. Nie wiem czy to tylko ja, ale nie mogłan się powstrzymać od kliknięcia słowa "powoli". Podkreślonego i czerwonego. Nadzieja matką głupich xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń