20 lip 2016

No to startujemy!

Witajcie, kochani! ^^

Na początek informacja - odpisałam na Wasze komentarze pod 13. rozdziałem "15 minut" i prologiem MU. Wybaczcie, że tak późno, ale dopiero dziś znalazłam czas :')

Przybywam do Was z pierwszym rozdziałem "Mechanizmu Uczuć". Co ważne, muszę zaznaczyć:
  • opowiadanie jest wojenne, ale na początek nie skupiam się w nim na wydarzeniach wojennych, a na relacjach między Janeczkiem i Mareczkiem;
  • opowiadanie rozwijać się będzie POWOLUTKU (wolniej chyba niż w "Cierniach" xDD);
  • nadal nie wiem ile będzie rozdziałów;
  • opowiadanie będzie w sporej części o samolotach, więc przestrzegam, że niezainteresowanych tematem niektóre opisy mogą nużyć :');
  • świat przedstawiony w opowiadaniu jest tylko luźno oparty o świat przedstawiony w oryginalnym "Shingeki no Kyojin";
  • stopnie wojskowe w opowiadaniu różnią się od tych w rzeczywistym świecie, wyjaśnienie macie na końcu rozdziału pierwszego;
  • nie wiem kiedy wrzucę następny rozdział xD 
  • w razie pytań, pytajcie pod rozdziałem, albo tym postem c:
 Okay, to na tyle. Nie zamęczam Was już, a zapraszam do czytania! *-*


Mechanizm uczuć
Rozdział Pierwszy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń