5 lip 2016

Eksplozja bomby gejowej

No właściwie gejowa jak gejowa, ale liczy się to, że w dzisiejszym rozdziale wybucha mała bomba... ciekawe co nastąpi po niej? ☺

11 rozdział "15 minut"! Coraz bliżej końca! ^^ Zapraszam do czytania!

Rozdział 11



A tak przy okazji to chciałabym tu nawiązać do mojego konta na Wattpadzie, na którym wybiło mi aż pół tysiąca zwolenników ;_; Bardzo dziękuję Wam za wsparcie, choć nie mniej w dalszym ciągu to blog jest całą moją miłością i zasługuje na znacznie więcej niż Watt-chan :D xD

LINK DO WATTPADA

No i znów przypominam o konkursie!

LINK DO KONKURSU

1 komentarz:

  1. Wróciłam do Twojego bloga po dłuższym czasie nieobecności na nim i jestem zdziwiona ile na nim przybyło! Biorę się do czytania w trybie natychmiastowym!
    :3

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń