1 lip 2016

Lipiec zacznijmy od seksownej TsukkiYamy c:

Witam Was kochani bardzo serdecznie w ten słoneczny lipcowy dzień!

Dziś prezentuję Wam shota z pairingiem Tsukishima x Yamaguchi! Generalnie do napisania go zainspirowały mnie takie... bodajże cztery... gifki, ale niestety ich nie zapisałam :') Ale kto wie, może w trakcie czytania ktoś skojarzy je i ze sobą połączy xD

Pamiętacie o wakacyjnym konkursie, dzióbki? c: Link znajdziecie w Ogłoszeniach Parafialnych na pasku obok ♥

A teraz zapraszam do czytania!


Burza uczuć

1 komentarz:

  1. Hej! Nominowałam cię LBA, tutaj masz pytania: http://opowiadaniazkrainypiewotniaka.blogspot.com/2016/07/lba-x2.html
    Mam nadzieję, że odpowiesz!
    I przepraszam za spam pod postem, ale nie wiem gdzie mam to wkleić :/ Usuń kom po zobaczeniu, czy cuś.

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń