20 lis 2015

Cierniątka na śniadanko!

Witajcie, kochani! ^^

Widzę, że wszystkim przypadł do gustu 23. rozdział "Cierni" :) Cieszę się ogromnie, że udało mi się obudzić w Was takie reakcje : D [na Wasze komentarze pod rozdziałami odpiszę dziś, gdy wrócę z pracy xD].

Kochani moi! Rozplanowałam sobie fabułę do trzydziestego piątego rozdziału i... nadal nie będzie tego, co tak naprawdę planowałam od początku xDD Także, "Ciernie" będą naprawdę długie... W zakładce z rozdziałami dopisuję zawsze rozdziały, których fabułę "domyśliłam" : D Możecie sobie tam zerknąć.

Pytacie mnie o krwawe scenki, bo dawno ich nie było - no, na razie jeszcze ich nie będzie, musicie uzbroić się w cierpliwość. Ale spokojnie, nie macie pojęcia co dla Was przygotowałam na później :-)

Dawno nie dostałam żadnego fanarta, a dziś proszę! *-* Przysłano mi prześliczny arcik ze mua i Kagamisiem ♥ Możecie go sobie zobaczyć w zakładce "FanArty" ♥♥♥

A teraz zapraszam do czytania czegoś bardziej sensownego xD


Ciernie
Rozdział dwudziesty czwarty

P.S - Nie wiem kiedy będzie następny rozdział xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń