29 lis 2015

Ence pence, w której ręce?

Dzień dobry, kochani! ^^
Ostatnio nic się tu nie pojawiło, przypuszczam, że to wszystko przez to, że poprzednim razem tak często coś wrzucałam (mówiąc "coś", mam na myśli oczywiście "Ciernie", kiedy to wena panowała nade mną do tego stopnia, że wrzucałam rozdział co dwa dni xD). Pewnie dlatego teraz tak kiepsko z weną... ;_;

Ale mniejsza!

Przychodzę do Was dzisiaj z... AkaFuri! : D I to nie takie zwykłe AkaFuri, bo wszystkie poprzednie shoty z nimi mojego autorstwa były takie flafiaste, a teraz macie ode mnie coś zupełnie innego...khy khy khy ☺

Mam nadzieję, że Wam się spodoba, czekam z niecierpliwością na Wasze komentarze *-*


Akashi x Furihata
Demon*


*Na blogu jest już opowiadanie Jean x Marco z tym samym tytułem, dlatego zmieniłam je na inne, żeby nie było powtarzania się. Do tego opka i tak pasuje zdecydowanie lepiej, niż do tamtego... xD


P.S.- Zobaczcie, za co się zabieram *3* ~ Już czas najwyższy kroczek po kroczu się uczyć, bo się z Cudakami nie dogadam xD ♥


2 komentarze:

  1. Yuuki wiem, że to może dziwne pytanie ale dałabyś radę napisać kiedyś Takano Masamune x Onodera Ritsu? :3 Kocham ten parring, a niestety strasznie trudno o coś dobrego...Wiem za to, że cokolwiek wyjdzie spod twoich palców będzie cudne! ^^
    Weny i pozdrawiam!
    Yu-chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmhmhm... Wiesz co, kochana, no na razie nie przyjmuję zamówień, a na pewno nie zapamiętam Twej prośby, więc może zapytaj mnie jak dodam zakładkę z zamówieniami, dobrze? :) Bo na razie już mam całkiem sporo na mojej łepetynce : D
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń