8 lis 2015

Czytelnik x Nijimura nadchodzi! :D

Nie wiem co to za głupkowate opowiadanie, ale się napisało, to wrzucam - prosta sprawa xD

Za Wasze mózgi po tym nie odpowiadam - i z góry uprzedzam, że brak mi czasu na cokolwiek w rodzaju kontynuacji tego.

Kiedy będą kolejne shoty Czytelnik x Postać, czy też normalne opowiadania - też nie wiem xD Czytelnik x Nijimura powstało pod wpływem nagłego natchnienia ♥

Poszukuję ładnego arta z Nijimurą, na którym ma gołą klatę :-) Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie - proszę o podesłanie na emaila ♥ (Nie pogardzę także Hanamiyą/Kasamatsu/Takao xD)

Miłego czytania ♥



Czytelnik x Nijimura
Najlepsza randka w życiu


[Na obrazku nie chce mi się pisać tytułu :')]

7 komentarzy:

  1. Myślałaś może nad napisaniem Nijimura x Akashi? Bardzo proszę :""))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie druga część?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy mnie natchnie akurat na kontynuacje tego. Może będzie shot o innej fabule c:

      Usuń
  3. Czy masz w zamiarze jeszcze napisać jakieś opowiadanie z Aokuro lub ewentualnie Kagakuro? Jestem zakochana w twoich dziełach, ale niestety nie przepadam za Aokise i za brutalnym yaoi, które przedstawiłaś w Cierniach (a Akakuro jak dla mnie od biedy może być) Oczywiście tylko pytam. Nic na siłę. Weny i tam wszystkich życzeń co się składa blogerką. Pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pojawi się cosik takiego, ale nie jestem w stanie stwierdzić kiedy : D Najpierw "Chryzantema" i zamówienia, potem zajmę się własnymi shotami : 3
      Dziękuję za komplement i caluśki komentarz *3*
      Pozdrawiam cieplutko ^^

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę :3 I pozdrawiam również

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń