21 sty 2016

Nie wierzysz?! :D Uwierz! :D

Czyli Czytelnik x Ulquiorra! ♥♥♥

Tak, moi kochani ♥ Parę dni temu wróciłam ZNOWU do oglądania od początku anime Bleach, a ponieważ jak większość fanek tego anime kocham Ulquiorrę (tak, tak, Grimmjowa też, Aizena też, Renjiego, Ikkaku, Yumichike, Hitsugaye, Byakuje, Kenpachiego [tak, kocham Kenpachiego, no i co?! XD], Ichigo rzecz jasna, yyy kapitana Rukii też kocham (nie pamiętam jego nazwiska xD) Gina też kocham... no bishów od cholery w każdym razie), postanowiłam przelać moje uczucia specjalnie dla Was i napisać Czytelnik x Ulquiorra! *-*

Wiem, że to się wydaje niemożliwe... ale jednak! XD

Shot powstał totalnie spontanicznie, ale mam nadzieję, że się spodoba! ^^

To kto kocha Ulquiorrę? :D ♥



Czytelnik x Ulquiorra
W moich oczach

5 komentarzy:

  1. BORZE SOSNOWY, BORZEBORZEBORZE, TAK! *^*
    mój Ulcio kochany, święty, co ołtarze mu wzniosłam w postaci nieważne czego, ważne że istnieją w mojej własnej psyche, ten właśnie mąż bliczowy zawitał do Yuuki! Jak zobaczyłam ten post, dostałam zawału. No i musiałam coś napisać. xD
    Wiedz, że osobiście Ulquiorra, choć zalicza się do pocztu świetej trójcy animcowych mężów, jest nim jedynie duchowo. Choć to nawet za dużo powiedziane. Nie jestem w stanie skalać jego cudownej osoby nawet we własnych wyobrażeniach, a to NAPRAWDĘ COŚ! o_O Większość bishów zwyobracałam tak, że szok xD

    Dzięki za Ulcia!!!! I miło, że wróciłaś do Bleacha. To moje największe bóstwo poza K ;)

    No jak można nie kochać Grimma, panterka kochana *^* No i głos Aośka, wiadomo, samo przez sie robi mokro. Co do Aizena... Cóż, po tym jak porzucił okularki i strzelił se fryz z lokiem supermena, troszkę stracił w moich oczach xd ale spoksik. Lepszy Aizen niż Yhwach... ten do dopiero masakra... -.-" RENJIIIIII ♥ Z Bleacha jedyny taki, z którym dopuściłabym się seksów B))) Jakoś tak xd A Ikkaku i Yumichika to zupełnie inny wymiar. Bo łysol nigdy nie był tak seksowny, podobnie jak nasza pięknotka. A Tosiek zasługuje na własny osobny pomnik, król, jezu. Bakuś tak samo. *-* Te zdrobnienia xd JA TEŻ KOCHAM KENPACHIEGO I CO? To przecież nic dziwnego D: Jest strasznie sexy z tą swoją posturą, wrażliwą stroną ojczulka xd I TEN GŁOS, MATKO, ZWŁASZCZA JAK WALCZY *^* A propo postury, Komamura też jest boski ♥♥♥ Liczę, że kiedyś coś się z nim pojawi, chociaż nadzieje są nikłe, nie? Taka tam mała aluzja. Ichigo, oczywiście, choć ostatnio biedaczyna zagubił się gdzieś i ledwo miga na stronach... B( KTO NIE KOCHA GINA, TEGO MOJEGO KOCHANEGO CSa, oberwie po dupie! >,< Kapitan Rukii, Ukitake Juushirou, oczywiście, a jakże, nie można go nie kochać xD No wiadomo, mogłabym ciągnąć ten wywód dalej, bo bishów fhói, nieśmiertelna faza na wybielacz mode on, ale czasu mało i czytać lecę xd

    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha! Kochana, ja Aizena pokochałam właśnie po tym, jak pozbył się tych Shin-chanowych okularków xDDD Hitsugaye kocham za jego miny i... i za sam byt, kurde xDD
      OJ TAK, GŁOS KENPACHIEGO, OD TEGO TO DOPIERO ORGAZMÓW IDZIE DOSTAĆ NA MIEJSCU ♥ Jego śmiech *-* Ochh ♥♥♥ Może się pokuszę kiedyś o jakieś ostre Czytelnik x Kenpachi mwahahah! *no way, nie da rady ;_; xD*
      *sprawdza kto to był Komamura*../
      ...AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH nie.
      Przykro mi, ale nie piszę opowiadań o zoofilii xDDD
      A-a tak w ogóle to sobie jeszcze przypomniałam o Kaien-dono *-* I o tym... Aporro? xD No ten naukowiec z Espady w różowych włosach *tak, Yuuki, jak na razie jest na walkach z Espadą, Ichigo ruszył na ratunek Inoue, A INOUE DAŁA LIŚCIA ULQUIORRZE, CO MIMO WSZYSTKO WYGLĄDAŁO PIĘKNIE, ON TAKI STOICKO SPOKOJNY, JAK JA TO KOCHAM AH.*
      Dziękuję za komentarz.
      ♥♥♥

      Usuń
    2. ostre kenpachi x czytelnik
      Jezu
      Yuuki moja miłość do ciebie wzrosła o pryliard w górę *^*
      ale i tak teraz będę cię męczył żebyś zrobiła mi z nimi wszystkimi x czytelnik albo jakieś yaoi<3
      ~
      Aizen po tym pozbyciu się okularów stał się taki mrauuu ¤~¤

      Usuń
  2. omg kocham ulquiorre
    omg kocham cię
    omg
    nie mogę
    xd
    zignoruj ten komentarz
    żle się czuję
    ale dziękuje
    <3
    zabieram się za czytanie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gin, Gin, Gin, Gin, Gin, Gin, Grimmjow, Gin
    Heleno
    cud boży
    Jezu
    Ulq idę cie zjeść
    AAAASSSAAADEHHSBSBEJ GIN GIN GIN GIN GIN
    BOŻE GIN
    LUBISZ GINA
    jest szansa na Ginxczytelnik
    boze


    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń