31 sty 2016

Urodziny Kuroko! ♥

Witajcie, moi kochani w ten szczególny, piękny, wyjątkowy dzień, jakim jest 31. stycznia! ^^

Tak! Dziś są urodziny Kuroko Tetsuyi, jednego z moich najukochańszych postaci *3* Czułabym się potwornie źle, gdybym z tej okazji nie wrzuciła żadnego opowiadania... xD

Dlatego właśnie napisałam małego shota o wdzięcznym tytule "Balony"! xD Tematem shota są oczywiście urodziny Kuroko, a pairing to...

Dawno niewidziane na moim blogu... Kagami x Kuroko! ^^ *3* ♥ *banzai, wiwat, hurra, okrzyki radości i szczęścia*.

Mało tego! To... komedia ! XD Też dawno u mnie niewidziana xD

Mam nadzieję, że Was rozbawi, bo tego shota pisałam zupełnie spontanicznie, mając duży poziom entuzjazmu we krwi xD

Jest to kolejne opowiadanie z serii "Świat według Kuroko", której pierwsze 4 shoty znajdziecie w:
---> Shoty ----> Kuroko no Basket ----> Kagami x Kuroko

Zapraszam do czytania!

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, MÓJ NAJDROŻSZY KUROKO *3* ♥♥♥



KagaKuro
Balony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń