26 sty 2016

Ciernie do porzygu xD

Kochani no, jakby to powiedzieć... póki mam wenę, to piszę, póki piszę, to wrzucam xD

Nigdy nie wiadomo kiedy mnie ta wena najdzie, a mimo wszystko nie chcę ciągnąć "Cierni" tak długo jak Kuroko no Yaoi, tym bardziej, że to cholernie długie opowiadanie, a... jakby nie patrzeć, zbliżamy się do jego końca XDD

A JESZCZE WCIĄŻ TYLE PRZED NAMI *-*

No nic, kochani, zapraszam do czytanka ♥



Ciernie
Rozdział czterdziesty siódmy



__________________________________________________

Uwagejszyn, uwagejszyn~ !

To nie tak, że możecie składać tutaj zamówienia... ale bardzo ładnie proszę, żebyście napisały mi tu w komentarzu, o czym byście z chęcią poczytali, jeżeli chodzi o "Bleacha" *3* Żebym wiedziała, na jakie pairingi mam się nakierować :D

Tylko...uhm... xD Błagam... bez Komamury, ok? xD

16 komentarzy:

  1. RenjixByakuya mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to by się śniło, tak ładnie marzyło RenjixByakuya oraz cała seria Postać x Czytelnik z Bleacha *.* Co ty na to? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może podołam... kiedyś xD Ale cała seria? Każdy bohater?! xD Nawet Yammi?! xD
      Nie no, ale z takimi podstawowymi postaciami na pewno się pojawią opka :)

      Usuń
  3. Grimmjow i ulquiorra(?)
    Renji i Byakuya
    Ichigo i Hichigo
    Gin i Aizen
    Gin i Kira
    Nnoitra i Tesla
    Ichigo i Grimmjow
    ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, soka soka... chociaż Gin i Kira to raczej odpada, nie widzę ich za bardzo razem xD No ihi Ichigo i Hichigo, nie jara mnie to połączenie xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, może Ikkaku x Yumichika :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhuhu, w końcu ktoś to zaproponował *3* Uwielbiam ich, zwłaszcza Yumichikę ♥

      Usuń
  7. Marzy mi się Byakuya x Ichigo. Nie jara mnie ten para, ale u ciebie każda nielubiana para staje się lubiana, więc...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekheeem...
    Gin x reader
    Gin x Aizen
    Mowilam o Gin x reader?
    Renji x ichigo
    Grimm x ichiog (ktore btf juz jest *×*)
    Yumachiki (YEZU JAK MU BYLO? Dobrze napisalam?) x Ikkaku
    Rukia x ichigo
    Grimm x reader \(*#*)/
    iiiiiii....
    I gin x reader
    I cos z toshiro ciekawego *_* takiego mraua nie moze zabraknac!
    OMARYJO
    SZAYEL X READER, Pomimo ze jego dziurka jest... no cóż... khe khe
    Aaaa
    No i wspominalam o Gin x toshiro?
    Moj faworyt ever.
    No i Gin x reader
    W sumie z Matsumoto tez moglabym go widziec...
    Gin <3
    I jeszcze zaraki x reader *×*
    Oczywiscie nie oczekuje ich wszystkich (oprocz ginxreader ;_;) ale nie bede ukrywala ze bede bardzo szczesliwa ^^
    Pozdrawiam i wenasa golasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrzmy co my tutaj mamy...
      Gin x reader - może być
      Gin x Aizen - też może być xD
      Tak, mówiłaś o Gin x reader xD
      Renji x Ichigo - kanon, obowiązkowo xD
      Grimm x Ichigo - jeszcze nie jedno się pojawi xD
      YUMICHIKA (mała korekta) x Ikkaku - miliardy procent, bo ich kocham.
      Rukia x Ichigo - bedzie ♥
      Grimm x reader - bedzie
      iiiii.....
      Gin x reader - może być xD
      Z Shiro-chanem też się cosik znajdzie ♥
      SZAYEL X READER BĘDZIE NAMIĘTNE, BO GOŚCIA UBÓSTWIAM, chociaż dał mi do zrozumienia, że jest gejem (kiedy Renji oplótł go w namiętnym uścisku wraz ze sobą, otoczeni ciałem Zabimaru *-* A wtedy Aporro powiedział "Nie jesteś w moim typie", NO TO OCZYWISTE JEST, ŻE LUBI CHŁOPCÓW ♥ Ohohoho, Renji x Aporro? ♥ Odwala mi... ale może? *-*
      SKĄD SIĘ WZIĘŁO GIN X TOSHIRO? Proszę o referat na ten temat, bo ja nic nie wiem xD
      Gin x Matsumoto też raczej będzie, bo ich uwielbiam *3*
      Zaraki x reader - bedzie ♥

      A O ISHIDE NIKT NIE PROSI?
      DOBRZE. WEZMĘ GO TYLKO DLA SIEBIE.

      Usuń
    2. Yumachiki, boooże ;-; Jak to pedalsko brzmi, khe khe xd
      A co do Yumichika x Ikkaku to... CHCĘ.
      A! No i jak proponujesz GinxReader to ja z miłą chęcią czekam na to ^^
      A co do szajelka...
      OJEZUOMAJGYSZ! NIE MYŚLAŁAM O SZAJELXRENJI
      ALE RZECZYWIŚCIE
      ONI DO SIEBIE PASUJĄ!
      OJEZU TAAAK! SZAJEEEL! BÓG SEKSUUUU!
      Ekhem...
      *puka się w głowę* Jak śmiałam nie wspomnieć o moim ukochanym, najukochańszym, najwspanialszym naukowcu- Mayurim! (Szayel jest oczywiście po nim)
      Winc SzayelxRenji mile widziane no i w miarę twoich możliwości MayurixSzajel jest jeszcze bardziej mile widziane ^^ Nie żebym coś ci narzucała (GINXREADER)
      No i kurcze... Szajel i yaoi... Jestem ciekawa jak to zrobisz.
      A CO DO MOJEGO JEDNEGO Z NAJWIĘKSZYCH OTP Z BLICZA; GIN X TOSHIRO
      To wybacz, ale piszę marne referaty co nie zmienia faktu, że wszystko wytłumaczę! xd
      Ale wszystko zaczęło się od Ichimaru Gina, tego przystojnego, tajemniczego, mrocznego z pinknym uśmieszkiem i tymi seksownymi opadającymi na jego zamknięte oczy srebrnymi włosami lśniącymi niczym moje ledy w kuchni! Między nami zaiskrzyło od pierwszego spojrzenia, oczywiście mojego.
      No i później pojawił się Toshiro (albo to i on był wcześniej O.o?) No i oczywiście go również pokochałam.
      No i jak kocham tego i tego to wypadałoby te dwie miłości połączyć by mieć jedną gigantyczną, wybuchową i niesamowitą bombę seksu.
      Co prawda ta metoda nie zawsze się sprawdza, np. Zoro i Sanji. Ubóstwiam obydwu, ale łączenie ich nie jest dla mnie.
      No i warto dodać, że oby dwaj ze sobą rozmawiali! KŁÓCILI SIĘ! ONI SIĘ NIENAWIDZĄ! To jest powód do sekszenia ich ile wlezie! *noreally* xd
      Nooo
      noooooo.....
      Ekhem
      Baj de łej to supcio ze oglądasz blicza ^^ Naprawdę mało jest dobrych opowiadań z wybielacza po polsku, tak mało, że mogę wymienić je na palcach jednej ręki.
      Ogólnie jeżeli chodzi o mnie to blicz jest tym anime, z którego akceptuje chyba każdy pairing i to dosłownie bo nie ważne czy yuri, yaoi czy hentai, nie znalazłam jeszcze pairingu, którego nienawidziłabym równo jak np...... Murasakibara x PAN Z GRZYWKO.
      Nawet Orihime x... Mój Grimmjow ukochany badboy aomineowaty (<3) Pomimo, że nie widzę ich razem to i tak bym przeczytała. Dlatego pisz co chcesz, wiedz, że jeżeli to blicz to pochłonę wszystko.
      -
      -
      -
      -

      Pamiętaj, że czujnie czekam na GinxReader!

      Usuń
    3. Szajel x Renji brzmi zachęcająco, prawda? *-* Teraz to już na pewno coś z nimi napiszę xDDD Z Gin x Reader też się postaram, chociaż nie mam pojęcia jak to wyjdzie, dopiero się uczę, że tak powiem ^^"
      A Bleacha już obejrzałam, kochana xD Ze dwa-trzy dni temu xD Zostały mi tylko fillery i 3 filmy xD
      No, w każdym razie - oczekuj opków więc! :D

      Usuń
    4. To fajno Ci bo ja z bliczem spędziłam cały rok i to dosłownie bo w styczniu zaczęłam a w grudniu skończyłam xd miałam tyle przerw '_'

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń