29 sty 2016

Macie tu seksy *-*

Ekhem! No więc macie tutaj pięćdziesiąty rozdzialik "Cierni", przepełniony miłością. Liczę na duży odzew xD

Kolejny chapter dostaniecie jutro, o ile będziecie grzeczni xD

Chociaż... chyba naprawdę za dużo tych Cierni xDD

W takim razie macie tu ode mnie jeszcze moje PIERWSZE W HISTORII TEGO BLOGA OPOWIADANIE HETERO NIEZWIĄZANE Z CZYTELNIK X POSTAĆ... mianowicie, moja miłość, Renji x Rukia *3* Prosta, bardzo krótka miniaturka, niemniej mam nadzieję, że się spodoba ;______; Proszę bardzo o wyrozumiałość, to mój pierwszy raz, moja pierwsza chwila, mój pierwszy debiut! >////< Nie bądźcie surowi ;_______;


Zapraszam do czytanka ♥


Ciernie
Rozdział pięćdziesiąty


Renji x Rukia
Za Tobą 

Podczas pisania tej mini-miniaturki słuchałam sobie tego AMV (IchiRuki xD)
- KLIK!
___________________________________________

P.S - Droga Manami, zgodnie z zapowiedzią, chwalę się zakończoną serią xD:



2 komentarze:

  1. Cierni nigdy za wiele!

    ~Rin Akashi

    OdpowiedzUsuń
  2. No i bardzo dobrze, Bleacha nigdy za wiele ♥

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń