28 sty 2016

Koniec z "Cierniami" :/

Ehehe, żartuję, rzecz jasna ^^" Wręcz przeciwnie - "Cierni" coraz więcej xD Zbliżamy się do... NIE, WCALE NIE ZBLIŻAMY SIĘ DO KOŃCA, BO ZNOWU MUSZĘ PRZEDŁUŻYĆ TO OPOWIADANIE AŻ O DWA ROZDZIAŁY XD

Za bardzo się rozpisuję...;_; To wszystko przez Was! ;_; Moje "Ciernie" mają u Was takie wzięcie, tak bardzo je lubicie i piszecie mi takie super miłe komentarze, że jakoś tak odruchowo rozpisuję się do tego stopnia, że je przedłużam... xD

Och, wyyy...! >_< ... kochane stworki *-* ♥ *przesyła multum Yuukisiowej miłości*

Macie tutaj nowy rozdzialik, a ponieważ zapewne ciekawi będziecie czegoś odnośnie następnego rozdziału, to od razu odpowiadam na pytanie: "Tak, będą." xD

A następny rozdzialik pojawi się... hmm... zastanówmy się, na kiedy go sobie zasłużycie... *xD*... No! Na jutro ♥


Ciernie
Rozdział czterdziesty dziewiąty

Mały P.S do Homine-chan ;_; Kochana, ja z Hetalii napisałam dwa opowiadania Anglia x Fransu, zapraszam tutaj ---> "Nieczytane"

3 komentarze:

  1. Yaaaaay!!!*^* Zabieram się do czytania!♥♥♥
    Tak w ogóle,nie to żeby to było coś złego,broń Święty Akashi, to wręcz coś cudownego,ale przeraża mnie częstotliwość dodawania przez ciebie rozdziałów xD Po prostu już widzę,jak z wielkimi oczami pochłaniasz litry kawy i ,piszesz,piszesz,piszesz ;^; Wiem,że tak nie jest i póki jest wena to trzeba iść za powiedzeniem ''jak dają to bierz'',ale już czuję tą depresję i ten głód,gdy nagle będzie puf!Trzeba czekać parę dni na nowy rozdział ;-; Jaka ta wena jest okrutna dla pisarza i dla czytelników! Ojojojoj:c A więc teraz zbieram całą swoją urojoną czakrę i posyłam ją do Ciebie,Yuuki,aby wena Cię nie opuszczała!(przynajmniej do końca Cierni </3) Tulu Tulu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS.Te krótkie igraszki to nie opowiadania tylko co najwyżej miniaturki! xD

      Usuń
    2. "Tulu tulu" ♥ Jakie to kochane xDD ♥
      No dobrze no, miniaturki, szczerze Ci powiem, że nawet nie pamiętam ich już, bo napisałam je daaawno temu, a zagorzałą fanką Hetalii nie jestem i się nawet nie starałam xD
      No i tak - nie pijam kawy, bo jej nie lubię xDD Zastępuję ją kubkami herbaty *3* *mam 3 kubki z Bleacha i 1 z KnB, więc smakuje lepiej xD*
      Ano, póki wena jest, to piszę. Mogłabym wrzucać rozdziały co dwa dni, albo co trzy, ale... Wy tak fajnie reagujecie na te Ciernie, że samej mi spieszno xD No ale chyba tak właśnie zrobię, że będą co 2-3 dni, bo codziennie to naprawdę do porzygu xD
      Dziękuję za czarkę, kochana! Wena na razie nie opuszcza ♥

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń