25 sty 2016

Ciernie + coś na pierwszy ogień :D

Witajcie, moi kochani! ^^

Dzisiaj wyjątkowo otrzymacie ode mnie dwa opowiadania *3* Jednym z nich jest kolejny - już 46 - rozdział Cierni, w którym....

MWAHAHAHAHA *-* JAKŻE YUUKI MOGŁABY SOBIE ODMÓWIĆ ZABICIA TEJ OSOBY? NO JAK?! *-* OCZYWIŚCIE, ŻE MUSIAŁAM, HAHAHA!

... sami zobaczycie, oraz - moje pierwsze gejowskie opowiadanie z fandomu Bleacha - na pierwszy ogień poszli Ichigo i Grimmjow xD Nie wiem dlaczego, tak po prostu mnie naszło... xD Wrzucam je dla Was, abyście przeczytali, ocenili i stwierdzili, czy Wam się podoba, czy też nie *3*

Przyznam szczerze, że z chęcią zagłębię się w shoty z tego anime, chociaż na moim blogu raczej nie widzę wielu fanów Bleacha *przynajmniej sądząc po komentarzach pod Czytelnik x Ulquiorra NAD CZYM UBOLEWAM ;________;*

No nic, kochani, zapraszam więc do czytania xDD



Ciernie
Rozdział czterdziesty szósty

Grimmjow x Ichigo
Bad Romance

4 komentarze:

  1. To nic, że nie ma wielu, prawda? *-* Ważne, że jest chociaż garstka, ale oddanych! ♥ *heum, zastanawia się, czy jest taka oddana* Cóż, Bleachowi na pewno :D

    Sam tytuł shota już powala, także z przyjemnością się weń zagłębię B))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę, że polubię twoje opowiadania z Bleacha *pisze szybko na przerwie zanim wyłączą wifi*

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne *o*. Opowiadanka z Bleacha tak w kazdej ilości i w każdym momencie mojej zycia. *skacze z radosci*. Niedawno odkrylam twój blog i jestem w pelnej ekstazie. Piszesz cud miód malina. A to opowiadanie po prostu *skacze po lozku* fantastyczne *piszczy zakrywając twarz* ciekawe *skacze po ścianach i budzi sąsiadów * kreatywne po prostu takie WOW. życzę weny i kreatywność ^^.
    Ps. Opowiadanka z Bleacha Tak!!! * piszczy*
    Kurome ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamietam jeszcze jak niedawno przeczesywalam caly internet za nimi a tu yuuki~senpai mi wrzuca z nimi opko *w*
    Jeejciu, musze jeszcze ulq skomentowac >.< ale pamietaj! Jezeli znowu jutro zapomne tego zrobic to wiedz, ze bylo super <3

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń