3 sie 2015

Bezsensowność Tokio

Tak, jak to powiedziała ostatnio CLD (przez swój słownik t9, na całe szczęście xD), nowy rozdział Bezsensowności Tokio.

Obawiam się, że chwilowo nie mam za bardzo czasu pisać, także prawdopodobnie MnU i Ciernie udadzą się na chwilowy urlop. Wszystko stoi w miejscu, wena ma focha, pomysły się bawią w chowanego, a czas w gonito :c Dupa blada, tak to można podsumować xD

Ale wiem, że mi wybaczycie *3* W końcu nic na siłę, prawda? : D
Pocieszenie jest, że "Akashi in Wonderland" będzie co niedziela, bez zmian ^^

Tymczasem zapraszam do czytania - w końcu wrócił Wasz kochany Aomisiek ♥


Bezsenność Tokio
Rozdział ósmy

2 komentarze:

  1. Widać, że wena coś cię nie lubi (spokojnie nie tylko ciebie c;). Nic nie sugeruję bo rozdziale bo jak zawsze cud, miód, orzeszki i maliny. Brak "Cierni" to brak życia ;_;. No ale zawsze jeszcze można liczyć na Akasza w krainie czarów XD.
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, ogromnie się cieszę, że tak bardzo lubicie moją twórczość ;__; Nie masz pojęcia jak mi miło!... i przykro jednocześnie, bo nie mam możliwości pisania ;__; Dobrze chociaż, że ten Akashi jest dla Ciebie pocieszeniem ;_;
      Dziękuję i również pozdrawiam! ^^

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń