14 sie 2015

Cierniowy pogrzeb

Witajcie, kluseczki ^^!

Zgadnijcie, co to jest? - Wygląda jak ciernie, ma kolce jak ciernie, co kłują jak ciernie i nazywają się ciernie jak ciernie....

Tak! To ciernie! Zgadliście ♥

W nagrodę otrzymujecie ósmy rozdział "Cierni", który napisałam dzięki nieocenionej pomocy mojej przyjaciółki - przyszłej lekarki - Werci.

Dedykuję jej ten rozdział xD

Dziękuję także wszystkim moim czytelnikom, którzy przesłali mi pokłady weny! *-* To także dzięki Wam ♥
Pamiętajcie - uważajcie na nerki! ;_; (szczegóły w rozdziale xD)

Pragnę też zachęcić do odwiedzenia po raz kolejny zakładki "FanArty", bo dostałam od ~Sinon.xgo arta do opowiadania "Akashi in Wonderland" *-* ♥♥♥

Ale oprócz tej dobrej wiadomości (że zdążyłam na dziś z "Cierniami"), mam też złą wiadomość - otóż, póki co jestem zmuszona zawiesić Modę na Ukę, dopóki nie wróci moja przyjaciółka, Gejowena :c Jeśli ktoś ją widział, powiedzcie jej, żeby się ze mną skontaktowała :c

A teraz zapraszam do czytania i komentowania! ^^
Mam nadzieję, że rozdział jakoś się Wam spodoba :<


Ciernie
Rozdział ósmy

2 komentarze:

  1. Zabiłaś mnie tym początkiem z reklamy Cookie Chris (czy jak to się tam pisze)! xD

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń