9 sie 2015

Winiary Pomysł na... post z Krainą Czarów!

Dobra, dobra, przyznaję, że brak mi weny nawet na tytuły postów ;_;
W takiej chwili jednak zawsze pomaga Winiary "Pomysł na..." ! : D

... przepraszam, to przez te upały, nie zwracajcie na mnie uwagi xD

Drugi rozdział "Akashi in Wonderland" trafia w Wasze łapki. Krótki, bo krótki, ale trzeci będzie dłuższy (potem czwarty mega krótki i piąty dość długi xD).

Mam nadzieję, że się spodoba i zostawicie po sobie za

Witajcie. Tu Akashi Seijuurou. Jako że czytacie ZA DARMO opowiadanie o mojej osobie, macie je przeanalizować, dojść do pewnych wniosków, a na koniec SKOMENTOWAĆ.
Wszelkie prawa zastrzeżone.


Chapter Two


P.S. - Yuuki coś jęczy pod moją stopą, że w środę wrzuci jedno z zamówień (Pairing z czytelnikiem).

2 komentarze:

  1. Ty, Seijuurou! Nie zdeptaj Yuuki bo gruz będzieś żarł a potem utopię cię w rynsztoku! Pozdrawiam, Krul mafii osiedlowej XDDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akashi łapy/stpy precz od Yuuki, bo cię Kurosiem poszczuje!!! Θ_Θ>o<

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń