7 sie 2015

Ciernie dla ochłody?

Witajcie, moje kluski.

Powiem Wam... że w ten upał TOTALNIE nic się człowiekowi nie chce ;__; A już zwłaszcza pisać xD No ale ostatecznie udało mi się skończyć siódmy rozdział "Cierni".

No i znowu - w planach miałam mniej, ale pisząc wpadłam na kolejny pomysł i... znów fabuła wydłuży się o jeden rozdział xD

Poprzednio dwa rozdziały z rzędu były gałami Tetsu, więc teraz ten i kolejny będą oczkami Akasia.

No, to tyle.
Pamiętajcie pić dużo wody mineralnej i nie siedzieć za długo na słońcu!
A kto weźmie się za czytanie, może zostawić komentarz *3* Jak zawsze czekam na nie z niecierpliwością ♥


Ciernie
Rozdział siódmy

______________________________________________________________
P.S.- Czy widzieliście już kolejnego arta, którego dostałam od Flan.ono? *3* Kolorowy Akashi ♥ Zapraszam do zakładki FanArty ♥!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń